Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä kiinnostaa! Ja hirveesti tsemppiä edelleen :)En tiedä kiinnostaako teitä nää mun tilannepäivitykset mutta kirjotanpa aikani kuluks :D
Oon siis edelleen täällä osastolla, 2 cytoteciä tänään ei oo paljon vaikuttanut, kohdunsuu 2cm auki mutta kaulaa vielä jäljellä. Käyrää otetaan vähän väliä koska oon saanut aika paljon kipulääkkeitä tän mun kylkikivun takia. Nyt yötä vasten saan vielä yhden cytotecin ja vähän jännittää että miten nukkuminen onnistuu kun nyt jo on olo suht kipeä. Vaikka siis supistukset onkin vielä heikkoja niin tää munuaiskipu yhdistettynä alaselän ja vatsan poltteluun tuntuu kuitenkin sen verran että uni ei ainakaan ihan helpolla tule.
rv 39+3 ja toivottavasti vauva on maailmassa ennen laskettua aikaa :)
En tiedä kiinnostaako teitä nää mun tilannepäivitykset mutta kirjotanpa aikani kuluks :D
Oon siis edelleen täällä osastolla, 2 cytoteciä tänään ei oo paljon vaikuttanut, kohdunsuu 2cm auki mutta kaulaa vielä jäljellä. Käyrää otetaan vähän väliä koska oon saanut aika paljon kipulääkkeitä tän mun kylkikivun takia. Nyt yötä vasten saan vielä yhden cytotecin ja vähän jännittää että miten nukkuminen onnistuu kun nyt jo on olo suht kipeä. Vaikka siis supistukset onkin vielä heikkoja niin tää munuaiskipu yhdistettynä alaselän ja vatsan poltteluun tuntuu kuitenkin sen verran että uni ei ainakaan ihan helpolla tule.
rv 39+3 ja toivottavasti vauva on maailmassa ennen laskettua aikaa :)

sitä ehtii jotenkin torkahtaa supistusten välillä mutta kun supistus tulee niin mikään asento ei tunnu auttavan... 

Pääsin kotiin, mutta autolla ajaminenkin oli tuskaa. Miestä soittelin just tulemaan töistä kotiin avuksi, kun meinaa jo ihan itkukin tulla, vaikka on tens-laitekin apuna. Lääkäri sanoi, että vuorokausikin voi kestää, mutta musta kyllä tuntuu, että palataan vielä tämän päivän puolella sairaalaan. Huhhuh!Ai niin, siis käynnistettiin siksi, että lapsivettä oli tosi vähän.