Willa
Vauhtiin päässyt keskustelija
Voi apua 
Mää kävelin tänään lähikauppaan ja mua alko sattumaan ihan kamalasti vasemmalle puolelle kylkeä, tein kuitenkin ostokset ja kävelin hissukseen tuskissani kotiin ja mietin jo että nyt se on menoa ja laitoin kaverille viestin että nyt se vauva taitaa tulla. Laskin ostokset eteiseen ja ainoo mitä pääs oli ihan kamala pieru
laitoin kaverille että väärä hälytys, se olikin vaan joku ihan muu hätä! Ai että saatiin hyvät naurut
onneks en sentään synnärille asti lähteny ilmoja päästelee 

Mää kävelin tänään lähikauppaan ja mua alko sattumaan ihan kamalasti vasemmalle puolelle kylkeä, tein kuitenkin ostokset ja kävelin hissukseen tuskissani kotiin ja mietin jo että nyt se on menoa ja laitoin kaverille viestin että nyt se vauva taitaa tulla. Laskin ostokset eteiseen ja ainoo mitä pääs oli ihan kamala pieru
laitoin kaverille että väärä hälytys, se olikin vaan joku ihan muu hätä! Ai että saatiin hyvät naurut
onneks en sentään synnärille asti lähteny ilmoja päästelee
onneks ei käyny toi missään ihmisten ilimoilla!
mulle menee housuista vaan vaaleet farkut tai legginsit mut ei oo mitää hienompaa paitaa tai mekkoo/hametta. Kiva ku saa tällee loppuvaiheessa lähtee vielä ostelee vaatteita, mitä sit pitää kerran päällä
Kaappi on kyllä niin iso ja tilava, et varmaan vauvanvaatteet menee pariin koriin, vaikka niitäkin on paljon. Mut säilytystilaa kaipaillaan kipeästi, et eiköhän se kaappi täyteen saada.
joulutorttuja täytyy kyl jo ihan lähipäivinä tehdä