NalleMax
Oman äänensä löytänyt
Ja mä kun ajattelin tänään täältä vähän udella, et onko muilla ruokahalu pienentyny näin loppua kohden. Josko ois merkki lähenevästä synnytyksestä... :) Päinvastoin näkyy olevan.
Mulla on muutama päivä nyt ollu ruokahalu ihan kateissa ja muuten on kyllä nälkä ollu suunnilleen kahden tunnin välein...
Ja ei siis muuten mitään flunssaa taikka närästystä nyt oo, nälkä kadonnu vaa!?
Mut eipä taida tarvii pelätä ennenaikaista synnyttämistä jos vanha kansa on sitä mieltä et kroppa tankkaa ennen synnytystä. Mummit tietää kyllä vaikka ja mitä!
Toivon kyllä et nälkä tulee takas, kun tuppaa olemaan tosi väsy kun unohtaa syödä tai ei vaan pysty saamaan ruokaa alas...
Mulla on muutama päivä nyt ollu ruokahalu ihan kateissa ja muuten on kyllä nälkä ollu suunnilleen kahden tunnin välein...
Ja ei siis muuten mitään flunssaa taikka närästystä nyt oo, nälkä kadonnu vaa!? Mut eipä taida tarvii pelätä ennenaikaista synnyttämistä jos vanha kansa on sitä mieltä et kroppa tankkaa ennen synnytystä. Mummit tietää kyllä vaikka ja mitä!
Toivon kyllä et nälkä tulee takas, kun tuppaa olemaan tosi väsy kun unohtaa syödä tai ei vaan pysty saamaan ruokaa alas...