Hopeasydän
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mun mielestä toi on hyvä idea maatuska! Ite kans miettiny uusperheellistä varsinki nyt vielä ku kaverillaki tuli keskenmeno, oli vielä suht alussa mutta silti niin paha mieli itellä...
tuntuu niin "väärältä" sitten, että pian saa sen oman vauvan syliin (jos nyt itelle ei tässä vielä mitään satu!!)
Viime yön oon nukkunu tosi hyvin, nukahdin siinä joskus 1 aikaan ja heräsin supistukseen 5.45 ja en oo varma oonko kerran siinä välis käyny vessassa? Mut kääntyilly en ainakaan oo. Sit sain nukahdettuu uudelleen, heräsin tunnin päästä mut sit oonki porskuttanu puol yhteentoista
Rv 35+5
Viime yön oon nukkunu tosi hyvin, nukahdin siinä joskus 1 aikaan ja heräsin supistukseen 5.45 ja en oo varma oonko kerran siinä välis käyny vessassa? Mut kääntyilly en ainakaan oo. Sit sain nukahdettuu uudelleen, heräsin tunnin päästä mut sit oonki porskuttanu puol yhteentoista

Rv 35+5

) ym...ym... Samalla tuli osteltua joululahjoja kummitytölle ja tietysti omille muruille. Nyt on hyvä mieli ja aika huojentunutkin kun kaikki kasassa. Nyt olisikin hyvä aika pakata se sairaalakassi.