Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaisukkene, turha toivo päästä mihinkään ryhmään suunnilleen ennen synnytystä! Ilmoittauduin ruotsinkieliseen ryhmään ensi viikon to 27.10. Jos ollaan vielä yhtenä kappaleena, niin suomenkielinen tutustumiskierros on 9.11. Ei mennyt tämä putkeen nyt. Harmillista!

Että hohhoijaa!
Jep kamala yö täälläkin. Näin todella omituisia unia. Päänsärkykin alkoi taas aamuyöstä ja lonkkiin koski.
Onko muilla ollut nyt tavallista enemmän päänsärkyä? Mulla harvoin muutenkaan on, mutta nyt on ollut pari päivää jäätävä hedari ja eilen näköhäiriöitä.
Rv 35+5
Mulla on ollu tällä viikolla päänsärkyä joka päivä. Verenpaineet ok. Varmaan stressaan jo tulevaa,kun ei tiedä koska tapahtuu ja alkaa synnytys. Muutenkin niin kiireistä arki,että tuntuu ettei olisi oikein aikaa lähtee synnyttää. Osastolla pitää sit olla ainakin sen verran että vauva on 48h ennen kun tehdään lääk.tarkastus ja pääsee kotiin jos kaikki ok. Mietin jo valmiiksi miten kotona sujuu sen aikaa..Jep kamala yö täälläkin. Näin todella omituisia unia. Päänsärkykin alkoi taas aamuyöstä ja lonkkiin koski.
Onko muilla ollut nyt tavallista enemmän päänsärkyä? Mulla harvoin muutenkaan on, mutta nyt on ollut pari päivää jäätävä hedari ja eilen näköhäiriöitä.
Rv 35+5