Sadetuuli
Kommentoinnin ninja
Kävin tänään neuvolassa ja niimpä vaan todettiin että iso on vauva käsituntumalla (ei ollut siis lääkäri vaan oma nauvolatäti) että keskiviikkona sokerirasitukseen uudelleen (kävin jo kertaalleen sillo rv 20 ja/tai jotain). No on arvot mitä tahansa nii neuvolatätini aikoi laittaa mut ens viikolla kokoarvioultraan... onneks. Puhuttiinki tänään just että en halua yllärisynnytystä eli että salissa hiomataanki että ohhoh... tää onki 5 kg noin (pientä kärjistämistä
)
Mutta voi siis yvinki oma toiveeni osittain toteutua että saan synnyttää etuajassa (mutta en toki halunnut alun perin kyllä toiveessani että synnytys käynnistettäisin). Katsotaan mihin tämä menee.
Kotityökeskusteluun, meillä mies hoitaa autot ja talon korjaustyöt ja varmaan suunnilleen puolet koirien hoidoista. Mä teen siivoukset ja pyykkäykset ja sen toise puolen koirien hoidoista. Isäntä varmaan tekee ehkä enemmän ruokaa tai sit se menee noin puoleksi. Mä oon nimittäin niin huono tekee ruokaa että huhhuh
Minun täytyy tässä yhteisonnittelu laittaa jo synnyttäneille (kun olen vain pikaluvut ehtinyt tehdä edellisten päivien aikana) mutta siis lämpimät onnittelut jo synnyttäneille
käykäähän laittamassa sitten synnärikertomuksia tarkemmin kun jaksatte ja ehdotte. Niitä on niin kiva lukea
Rv 37+0
)Mutta voi siis yvinki oma toiveeni osittain toteutua että saan synnyttää etuajassa (mutta en toki halunnut alun perin kyllä toiveessani että synnytys käynnistettäisin). Katsotaan mihin tämä menee.
Kotityökeskusteluun, meillä mies hoitaa autot ja talon korjaustyöt ja varmaan suunnilleen puolet koirien hoidoista. Mä teen siivoukset ja pyykkäykset ja sen toise puolen koirien hoidoista. Isäntä varmaan tekee ehkä enemmän ruokaa tai sit se menee noin puoleksi. Mä oon nimittäin niin huono tekee ruokaa että huhhuh
Minun täytyy tässä yhteisonnittelu laittaa jo synnyttäneille (kun olen vain pikaluvut ehtinyt tehdä edellisten päivien aikana) mutta siis lämpimät onnittelut jo synnyttäneille

käykäähän laittamassa sitten synnärikertomuksia tarkemmin kun jaksatte ja ehdotte. Niitä on niin kiva lukea
Rv 37+0

No paljonkos sitä muuta tarvitsee raskaana olevalle hormonihuuruiselle naiselle sanoakaan.. Kyllä on viehättävä olo!