Täällä kans isäntä omasta mielestään laukaisi hyvänkin vitsin, kun aamuyöstä herättiin touhuilemaan ja luonnollisesti olin sitten päällä (alkaa muuten maha olemaan siinäKIN tiellä) ja tilanteen ollessa ohi totesi vain: "kylläpäs puutui jalat, kun ei oikein veri päässyt kiertämään". Onneksi olin luonnollisesti hyvällä tuulella ja väsynyt, niin en jaksanut kuin hymähtää asialle.. muuten olis saattanut mennä nenä-hommiksi.
Kehotin kyllä, että kannattaa koittaa sitten pikkuhiljaa opetella siirtymään muihin "hellittelynimiin" kuin pullukka, patsukainen tai möhis, koska veikkaan etten ihan hirveän suotuisasti niihin enää synnytyksen jälkeen suhtaudu - ja sanoin myös, ettei kannata laskea sen varaan, että se paino ihan heti laskis mihinkään.. jos kuvittelee, että laitokselle jää ne tulleet 20 kiloa, niin tulee pettymään ja karvaasti.
Muutenkin on ollut vähän rasittavia ihmisiä täälläkin suunnalla viime aikoina.. kaveria kävin moikkaamassa eilen, niin se ei voinut ymmärtää miks oon nykyään niin paljon kotona ja teen itsestäni tahalteen mökkihöperön. En ees jaksanut alkaa selittämään, että ihan jo hormonit pelkästään tekee sen, että musta on kiva kotoilla ja ns. idioottitoleranssi on jopa normaalia pienempi, joten en mä "joudu" olemaan kotona ja että tämä tulee olemaan sekä mun että miehen kohdalla vallitseva tila seuraavat pari vuotta. Vai luuleeko ihmiset ihan oikeesti, että kukaan ei halua olla kotonaan? Oonko mä vaan taas jotenkin liian jyrkkä?
Huoh.. mutta siis muuten on ollut hyvä päivä, oon siivonnut koko huushollin - pesin jopa uuninkin ja nyt olis ruoka uunissa. Meille on tullut jotenkin vähän tällaiset etelä-eurooppalaisemmat ruokailuajat nyt, kun munkaan ei tarvii herätä aamuisin aikaisin (eli siis herään kuudelta pariksi tunniksi ja jatkan sen jälkeen nukkumista puolille päivin..) ja isäntä on iltapäivät (ja yöt) töissä.
Eilen meillä oli datenight, käytiin leffassa ja syömässä - Hesessä.