Marras16
Näppärä viestien naputtelija
Tsemppiä Mammu! Noro on ihan järkky tauti.
Mulla ollut se vaan kerran, mut sen kerran muistan ikuisesti. Esikoisella oli se joskus 2-vuotiaana ja se tyyliin oksensi kerran ja oli hiukan vatsa löysällä. Sit se tuli mulle ja asuin vessassa 3 päivää.
Huh, säästän teidät yksityiskohdilta.
Mä bongasin tämmösen takin ja luin, et on hyvä takki ja ollut käytössä monta vuotta vielä raskauden jälkeenkin. Eli vaikka nyt raskausaikana käyttö jääkin vähäiseksi ni ei haittaa kun voi käyttää myöhemminkin. Oli niin hyvä Ale, ettei voinut olla ostamatta, vaikka kans ajattelin kitkutella takki auki tyyliin tän loppuajan. https://lastenpuotionniilona.fi/fi/p/1926/ale/ale--70/mlpaja-tikka-parkatakki
Mä sain taas vessanpöntön tukkoon eilen illalla.
Ihan vaan pelkästään pissalla käymisestä!
Pyyhin ja olen nousemassa ni ei ku vielä tulee, sit taas sama ja sama ja sama, toistuu sata kertaa. Pyrin kyllä vetämään välissä jos näyttää uhkaavalta, mut nyt en sitten ollut tarpeeksi skarppina. Ei ole eka kerta tän raskauden aikana. Ihan vaan tälleen infoksi kaikille, koska kaikkia varmasti kiinnostaa. 

Mulla ollut se vaan kerran, mut sen kerran muistan ikuisesti. Esikoisella oli se joskus 2-vuotiaana ja se tyyliin oksensi kerran ja oli hiukan vatsa löysällä. Sit se tuli mulle ja asuin vessassa 3 päivää.
Huh, säästän teidät yksityiskohdilta. Mä bongasin tämmösen takin ja luin, et on hyvä takki ja ollut käytössä monta vuotta vielä raskauden jälkeenkin. Eli vaikka nyt raskausaikana käyttö jääkin vähäiseksi ni ei haittaa kun voi käyttää myöhemminkin. Oli niin hyvä Ale, ettei voinut olla ostamatta, vaikka kans ajattelin kitkutella takki auki tyyliin tän loppuajan. https://lastenpuotionniilona.fi/fi/p/1926/ale/ale--70/mlpaja-tikka-parkatakki
Mä sain taas vessanpöntön tukkoon eilen illalla.
Pyyhin ja olen nousemassa ni ei ku vielä tulee, sit taas sama ja sama ja sama, toistuu sata kertaa. Pyrin kyllä vetämään välissä jos näyttää uhkaavalta, mut nyt en sitten ollut tarpeeksi skarppina. Ei ole eka kerta tän raskauden aikana. Ihan vaan tälleen infoksi kaikille, koska kaikkia varmasti kiinnostaa. 
mahtuupahan maha takkiin. Muutenhan se on ku mikäkin teltta. Äitini vielä eilen sanoi, että nyt kun talvi tulee niin hällä on joku samankokoinen A-linjainen villakangastakki minulle. No öö se se vasta järkyttävältä miun päällä näyttäiskin, sen verran iso teltta ois et siinä vois jo yöpyykin..... sanoin, että ehkä kuukauden selviän tolla softshellilla ja kohta kunnon pakkasilla alkaa sit taas omat vaatteet mahtua päälle. Ne pakkaset kun tulee todnäk vasta tammikuussa..