Onpa ollut melkoinen viikko, en ole ehtinyt juuri edes lukemaan koko foorumia.. Keskiviikkona aamusta käytin 1,5v lasta tk:ssa, jotta tarkastavat hänen korvat, koska jo viikon verran heräillyt yöllä yskimään. Noh, ensin aamulla 8 aikaan lähettiin kävellen käymään siellä,matkaa n. 4,5km suuntaansa. Vasen korva oli ok, mutta lääkäri ei nähnyt oikeaan korvaan, koska se oli täynnä jotain vaaleaa eritettä. Lääkäri soitti korvalääkärille, jonne saatiin aika iltapäiväksi. Kotona pikaseen syömässä ja kävellen sairaalaan, matkaa 5km suunta. Siellä lääkäri oli tosi tyly ja kysyi että miksi minä olen saanut ajatuksen, että korva olisi tulehtunut,kun ei kuumetta yms. No,punoitusta oli jonkun verran,kun ensin imivät korvasta sen eritteen pois. ensiviikolla mentävä uudelleen, jos olo huononee. Ei kuulemma ole paha,jos pari kertaa yössä herää yskimään. yöt edelleen nukutaan huonosti, mutta ihmeen virkeä olen ollut päivisin, tänään imuroin ja luutusin koko asunnon ja pesin lasten huoneen seinät, jotka oli täynnä piirrustuksia.. huh huh, illalla väsy tulee aikaisin. Kyllä vauvan kanssa yösyötöt on helpompi valvoa, kuin näiden pikku potilaiden. Koko ajan saa nukkua koiran unta,että koska taas tulee kova yskäkohtaus pienellä, kun tuntuu että happi toisella loppuu. Plus isommatkin muksut yskii ja rykii ja heräilevät vuoronperään. voisi jo kyllä tää sairastelu pikkuhiljaa jo helpottaa..