Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä jää siis venytykset tälläkin kertaa tekemättä ja toivon pienipäistä tyttöä syntyväksi :)
Et ilmeisen hitaasti nää hommat tästä näyttää tulevan etenemään. Olen kuitenkin jotenkin tosi luottavaisin mielin siitä, et vauva pysyttelisi masussa sinne lasketun tienoille. En vaan osaa kuvitella, enkä oikein varautuakaan siihen, et se periaatteessa voisi syntyä vaikka kuukauden etuajassa. Ei vaan mahdu päähän sellainen ajatus. Senkin takia vähän kauhulla täällä lueskellut näitä hätäisiä marraskuisia, et kai tää nyt ymmärtäisi olla sinne lasketun ajan kieppeille masussa. Tosin varmaan kuukauden päästä olen jo niin kypsä, et toivon et syntyis jo. Noh, näkee sitten ja miten hommat edenneet siihen asti. Pakkaseenkin pitäisi alkaa leivoskelemaan joulujuttuja ja muutakin jossain vaiheessa, mut nyt en jaksa edes miettiä. Ei kai tää olo tästä tule paljoa energisemmäksi muuttumaan...Mulla oli verta pissassa kun oli oireeton pissatulehdus jo edennyt niin pitkälle. Tulehdusarvotkin oli korkeat. Silloin olin kyllä niin kipeä että piti ottaa seinästä tukea kun käveli huoneesta toiseen.Onko kellään muuten kokemusta siitä että ois verta pissassa? Mulla neuvolassa tänään näkyi ekan kerran veri pissassa ja meen huomenna käymään labrassa, jossa katsotaan munuaisten kreatiini arvot. Katotaan että eihän oo munuaisista johtuvaa..
Pikkumyy 35+3

*miehet

Asutaan kolmoskerroksessa ja partsi on lasitettu, mutta taitaa silti olla liian kylmää laittaa vaunukoppa talvella vaan partsin lattialle..? Joku lampaantalja alle?
Uni tulee usein vasta puolenyön jälkeen, vähintään tunnin välein heräilyä, kyljen vaivalloista kääntämistä ja siinä samalla tulee vessahätäkin, että sinne noustava. Uni tuntuisi aina maittavan parhaiten juuri silloin kun on herättävä. Mä olen yrittänyt totutella nukkumaan päikkärit, mut ei sekään aina onnistu. Lasten koulussaoloaikaa en haluaisi käyttää nukkumiseen, kun haluan nauttia siitä omasta ajasta ja käyttää sen muuten hyödyksi ja sitten taas lasten tultua koulusta kotiin en myöskään haluaisi nukkua, ettei lapset ihmettele, kun äiti vaan nukkuu... Tosin olen nyt välillä vaan sanonut iltapäivällä kun väsy iskee, et nyt meen hiukan lepäämään ja ottanut n. 30min. torkut. Onneksi lapset sen verran isoja, et osaavat jo touhuilla omiaan ja ymmärtävät, etten ole nyt ihan normikunnossa.