Hopeasydän
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mullaki varpahat ollu samanlaista nyt flunssan aikana, sit huomaan et jos vauva on poikittain mahassa rupee vielä sydän takoo kovaa, tulee rytmihäiriöitä ja oksettaa.. seuraa hetki ja pyörittele hartioita :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli sen korvakivun jälkeen huimausta jos katsoi ylös tai alas,myös makuulla ollessa. Ja luulen että itsellä se johtui kun korvat oli ihan tukossa ja varmaan jotain sakkaa oli siellä. Nyt on helpottanut,mutta varmaan viikon kesti ja päässä siis ihan pyöri jos vähäkään katsoi ylöspäin. Toivottavasti pian helpottaa.Mitä tämä on? Yöllä jo huomasin kun käänsin kylkeä että vähän huippasi päässä, vaikka makuultaan olinkin. Nyt aamulla kun heräsin niin piti keräillä voimia nousta sängynreunalta, sillä maailma pyöri silmissä ja kävely on todella horjuvaa. Flunssa on päällä ja antibioottikuuri, kuumetta ei ole. Mietin vain että makaanko täällä ihan rauhassa vai pitääkö soitella jonnekin? Hävettäisi jos kyse olisi vain jumiutuneista niskoista. Oon vaan niin paniikkiin taipuvainen että pelkään pyörtymistä.
Rv 30+2
Mulla oli sen korvakivun jälkeen huimausta jos katsoi ylös tai alas,myös makuulla ollessa. Ja luulen että itsellä se johtui kun korvat oli ihan tukossa ja varmaan jotain sakkaa oli siellä. Nyt on helpottanut,mutta varmaan viikon kesti ja päässä siis ihan pyöri jos vähäkään katsoi ylöspäin. Toivottavasti pian helpottaa.
Hyvä etten jo ole alkanut pakkaamaan sairaalakassia siltä varalta että synnytys käynnistettäisiin!! Ja mua tosiaan "vaan" huimaa..

Mulla stressikäyrä nous eilen taivaisiin, haettiin toissapäivänä se auto ja pistin aikalailla kaikki säästöt siihe ja sit se ei aamulla startannukka, mies joutu lähtee iltaan ja mä jäin sit selvittelee sen veljen ja kaverin kaa autoo mut ei saatu toimii. Nyt äsken myyjä kävi hakee auton tosta ja selvittää onko käynnistyksenesto menny päälle ku vaihto uuden radion siihen. Olin niin loppu henkisesti eilen että huhhuh! Nyt toivotaan et se olis siitä kiinni ja helpolla saatais se korjattua! Tänään yritän ottaa vähä rauhallisemmin mielin :)
Tänää poks 30+0![]()
Mää voin niin nepsu87 samaistua tuohon sun tekstiin! Me laitettiin vuosi sitten uudempi auto ihan liikkeestä ja sitä tässä ollaan makseltu sitten erissä. Ennen sitä oltiin puhuttu että uusi auto osarilla on typerin sijoitus ikinä kun arvo laskee saman tien kun lähdet liikkeestä ulos. Mutta! Sitten kun mietittiin että kuinka paljon ollaan laitettu näihin 1000- 2000 euron autoihin rahaa vuosien varrella kun aina on ollut jotain laittoa niin niillä rahoilla olisi helposti jo maksanut uudemmankin auton! Ja hetkiäkään en oo katunut sitä vaikka joka kuukausi sitten tietenkin maksetaan autoa pois, mutta mielestäni se on sen väärti että saa huolettomana ajella eikä tarvi aina pidempää matkaa ennen puntaroida että jättääköhän auto välille :D olis niin helppoa jos pärjäis vaan ilman autoa, mutta kun se on meidän tilanteessa pakollinen ja kilometrejä tulee paljon niin siihen sitten kannattaa satsatakkin.
Pikkumyy 32+3

ne menee vaik pää kainalossa (sit ei ois yhtään saikkupäivää raskauden aikana... et vähän oon joutunu kokee mitää kipua tai poikkeavaa).
ja on
Jospa pikkuiset jaksaisivat vielä edes ihan vähän sinnitellä. Aina päivä lisää on plussaa.