Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jos ei kukaan mua tutki että uskallanko ees liikkua enää 

. Ilmoituksia näistä vaan ei jostain syystä ole tullut vaikka ketjua seuraankin
Kysyinkin tuossa jo, että laitetaanko talo myyntiin vai jääkö hän tähän asumaan. Alkaa riittämään tämä homma nyt! 
Mä arvon täällä liian lyhyitten yöunien kanssa töissä jaksamista. Mulla ei oo varsinaisia kipuja tai muita vastaavia syitä jäädä pois töistä, mutta tiedän jo nyt, että tästä päivästä ja koko viikosta tulee tosi rankka ja kiireinen. Äippäloman alkuun on kolme viikkoa, ja haluisin tosi kovasti olla töissä loppuun asti, mutta en oo yhtään varma jaksanko. Jos joku sanois, että mulla ois mahdollisuus tehdä loppuaika puolta päivää, tässä ei ois varmaan mitään ongelmaa. Mutta vielä en ainakaan oo törmänny semmoseen vaihtoehtoon. Soittelen varmaan tänään neuvolaan ja kysyn neuvoa. Toivottavasti ei iske mikään kriisi päälle just neuvolan soittoaikaan..

ne menee vaik pää kainalossa (sit ei ois yhtään saikkupäivää raskauden aikana... et vähän oon joutunu kokee mitää kipua tai poikkeavaa).
ja on silti mukava lukee kaikkien päivityksi koska loppujen lopuksi kaikilla vauvat turvallisesti masussa ja/tai seurannat menossa!Mitä tämä on? Yöllä jo huomasin kun käänsin kylkeä että vähän huippasi päässä, vaikka makuultaan olinkin. Nyt aamulla kun heräsin niin piti keräillä voimia nousta sängynreunalta, sillä maailma pyöri silmissä ja kävely on todella horjuvaa. Flunssa on päällä ja antibioottikuuri, kuumetta ei ole. Mietin vain että makaanko täällä ihan rauhassa vai pitääkö soitella jonnekin? Hävettäisi jos kyse olisi vain jumiutuneista niskoista. Oon vaan niin paniikkiin taipuvainen että pelkään pyörtymistä.
Rv 30+2