Ihanteellinen tsh lääkityksellä olevalle olisi muistaakseni 2,5.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanteellinen tsh lääkityksellä olevalle olisi muistaakseni 2,5.
Jotain kyllä neuvolantäti puhui että lääkäri saattaa laskea päiviä ja että niitä on liikaa kun on yli kuukausi äippälomaan. 46 päivää tarkalleen. Ja sanoi että ehkä joutuu kirjoittamaan b-lausunnon? Mitä se meinaa?
28+0 <3
Ihana, että mä en ole ainoa, joka on pitkään töissä Teetkö mimmosta työtä ja miten oot jaksanu? Mulla ois viel 5vk fyysisesti kohtuu rankkaa duunia.ja pitäis vielä olla 7 viikkoa töissä, huh huh.
Mrs V 28+1
Sopisi oirekuvaan. Tsemppiä! Kyllä se tasapaino sieltä hitaasti löytyy. Nimimerkillä itsekkin ollut aikoinaan ihan suossa ja nykyään *kop kop* vihdoin hyvässä tasapainossa :) .Hmm.. Ehkä se mun ajoittainen korkea syke voi johtuakin liikatoiminnasta? Mulla menee nämä arvot nyt jotenkin niin, että kun t4v: tä yritetään nostaa niin tsh aina laskee (ilmeisesti näin kuuluukin mennä). Mutta kun toisen arvon ei tarvitsisi laskea! Hankalaa..
Okei! Mietin vain, kun itsellä on tokokoira (tosin viimeksi eilen käytiin kokeessa), että miten muilla on vaikuttanut ja kauanko joutunut taukoilemaan. Koiraharrastus on mulle tosin henkireikä, ja mieskin tietää sen, joten uskon pääseväni kuitenkin kentille hyvin takaisin :)Rottweiler ja rottweiler sekoitus löytyy kotoa. Koirien kanssa tottis on koko mun raskausajan ja ehkä vauvavuodenkin tauolla. Mutta siis itse treenaan ihan painojen kanssa ja saatan välillä innostua juoksemaankin. Enemmän kuitenkin olen fitness-puolen ihmisiä, vaikkakaan en ole kisannut, eikä ole suunnitelmissakaan lähivuosina.
Mulla on nyt talossa elämän kolmas ja neljäs koira. Tässä vaiheessa osaan aika hyvin itsekkin tarjota tarvittavaa virikettä koirille. Vauva tulee olemaan täysimetyksellä, niin katson ihan tilanteen mukaan, että koska voi miettiä harrastamista taas. Meiltä kuitenkin on jonkun verran matkaa harrastuksiin.Okei! Mietin vain, kun itsellä on tokokoira (tosin viimeksi eilen käytiin kokeessa), että miten muilla on vaikuttanut ja kauanko joutunut taukoilemaan. Koiraharrastus on mulle tosin henkireikä, ja mieskin tietää sen, joten uskon pääseväni kuitenkin kentille hyvin takaisin :)
Toi on nii yksilökohtaista.. jos mun tsh nousee noin korkeeks(2,5) ni mä teen kuolemaa.. mulle ihanteellisin tsh on about 0,8.. ja kun tuo arvo on nyt raskausaikanakin ollu tommonen (ja olo on kilpparin osalta parempi ku koskaan) ni ei siihe oo puututtu..Ihanteellinen tsh lääkityksellä olevalle olisi muistaakseni 2,5.
Sopisi oirekuvaan. Tsemppiä! Kyllä se tasapaino sieltä hitaasti löytyy. Nimimerkillä itsekkin ollut aikoinaan ihan suossa ja nykyään *kop kop* vihdoin hyvässä tasapainossa :) .
Mulla tsh: n kanssa käynyt samoin nyt raskausaikana (itselläni siis vajaatoiminta ja thyroxin lääkitys). Mulle ei kyllä edes neuvolasta soitettu, vaan sain itse ihmetellä asiaa kun vilaisin tulokset omakannasta. Vointi on ollut nyt raskausaikana tosi hyvä, ja monta vuotta ennenkin ok. Oloni puolesta lääkitys voisi olla puolestani ennallaan, mutta mietin, että onko liikatoiminnasta jotain haittaa vauvalle? Terkka ei osannut sanoa, joten olen tässä viikon odottanut, että lääkäri palaisi lomalta analysoimaan. Meillä on lisäksi niin tyhmä systeemi, että lääkäri ei voi soittaa mulle suoraan, vaan hän kirjoittaa lausuntonsa asiasta, jonka sitten terkka kertoo mulle puhelimessa kun soitan neuvolaan. Jos ja kun mulla olisi asiasta lisäkysymyksiä, niin varmaan taas pyydetään konsultaatio, joka luetaan mulle puhelimessa. Tosi tehokasta touhuaAamun puhelinsoitto sai taas stressaamaan, tsh oli 0,08(?!?!?!) ja t4v 10,1. Taas sitten odotellaan kun lääkäriä konsultoidaan.. Mitä haittaa voi olla että tsh on noin matala?
Rv 28+2
Mulla tsh: n kanssa käynyt samoin nyt raskausaikana (itselläni siis vajaatoiminta ja thyroxin lääkitys). Mulle ei kyllä edes neuvolasta soitettu, vaan sain itse ihmetellä asiaa kun vilaisin tulokset omakannasta. Vointi on ollut nyt raskausaikana tosi hyvä, ja monta vuotta ennenkin ok. Oloni puolesta lääkitys voisi olla puolestani ennallaan, mutta mietin, että onko liikatoiminnasta jotain haittaa vauvalle? Terkka ei osannut sanoa, joten olen tässä viikon odottanut, että lääkäri palaisi lomalta analysoimaan. Meillä on lisäksi niin tyhmä systeemi, että lääkäri ei voi soittaa mulle suoraan, vaan hän kirjoittaa lausuntonsa asiasta, jonka sitten terkka kertoo mulle puhelimessa kun soitan neuvolaan. Jos ja kun mulla olisi asiasta lisäkysymyksiä, niin varmaan taas pyydetään konsultaatio, joka luetaan mulle puhelimessa. Tosi tehokasta touhuano, huomenna olen toivottavasti viisaampi asian suhteen.