Täällä myös mennään takki auki. Onneksi sadetakki mahtui sentään kiinni kun eilen piti kuitenkin sateessa pyöräillä töihin. Täytyisikin kokeilla paksumpia takkeja jos joku niistä menis kiinni, nyt on jo kylmä!
Mulla enää viikko töitä jäljellä nykyistä sopimusta. :) Sitten juhlitaan tytön 2-vuotissynttäreitä ja sen jälkeen saan kunnolla alkaa keskittymään kotiin ja tulevaan vauvaan.
Ja poika aloittaa maanantaina neljännen luokan koulussa.
Täälläkin vauvan liikkeet on ruvennu tuntumaan tässä ihan viime päivinä enemmän ja oikein selkeästi. Kyllä huomaa että vauva on kasvanut ja voimistunut. Vauva selkeästi tykkää kun äiti on rauhoittunut työpäivän ja päivällisen jälkeen. Sitten potkuttelee ja liikkuu paljon ja kauan. En kyllästy siihen ikinä!
Keskellä yötäkin vain hymyilytti kun vauva oli yhtä kauan hereillä kuin minä ja kipeä tyttöni (ehkä n. 1,5 h). Etuseinämän istukka on tehokkaasti aiemmin vaimentanut liikkeiden tuntua... Tunsin tänään ekan kerran hikan. Viikkoa myöhemmin kuin edellisessä raskaudessa. :)
Sokerirasituskin on nyt ekaa kertaa koettu ja tuloksia siitä odotellessa.... 
Mulla enää viikko töitä jäljellä nykyistä sopimusta. :) Sitten juhlitaan tytön 2-vuotissynttäreitä ja sen jälkeen saan kunnolla alkaa keskittymään kotiin ja tulevaan vauvaan.
Ja poika aloittaa maanantaina neljännen luokan koulussa. Täälläkin vauvan liikkeet on ruvennu tuntumaan tässä ihan viime päivinä enemmän ja oikein selkeästi. Kyllä huomaa että vauva on kasvanut ja voimistunut. Vauva selkeästi tykkää kun äiti on rauhoittunut työpäivän ja päivällisen jälkeen. Sitten potkuttelee ja liikkuu paljon ja kauan. En kyllästy siihen ikinä!
Keskellä yötäkin vain hymyilytti kun vauva oli yhtä kauan hereillä kuin minä ja kipeä tyttöni (ehkä n. 1,5 h). Etuseinämän istukka on tehokkaasti aiemmin vaimentanut liikkeiden tuntua... Tunsin tänään ekan kerran hikan. Viikkoa myöhemmin kuin edellisessä raskaudessa. :)Sokerirasituskin on nyt ekaa kertaa koettu ja tuloksia siitä odotellessa.... 

Vaikka ei sais.