Minäkään en ole ikinä ollut mikään jouluihminen. Lapsuuden jouluina aina kaikki aikuiset oli kännissä, paitsi äiti. Hän yritti kyllä kaikkensa, mutta itselle jäänyt muistoihin lähinnä kaikki kännikkäät.
Joulussa tärkeintä onkin nykyään hyvä ruoka ja rauha. Jonkinverran versioiden meilläkin mennään jouluruokien suhteen. Itse kyllä tykkään leipoa vaikka ja mitä ja muutenkin väsäillä kaikkia ruokia.
Viime joulu saikin sitten jo ihan uuden merkityksen, kun se oli esikoisen ensimmäinen. Nyt siitä haluaa tehdä lapsille hyvän, niin että ne joulumuistot säilyisivät (ehkä se nyt vielä on vähän aikaista
). Meille tuleekin aina äitini ja veljeni ja muuten kokoonpano vähän vaihtelee. Ja meillä myös vietetään yleensä joulua vasta joulupäivänä, koska minä olen ollut lähes joka joulu aattona töissä. Ja aattona on nuo pakolliset haudalla käymiset ja mummon luona hoitokodissa käymiset, niin tykkään että sitten vietetään sitä, kun ei ole kiirettä eikä mitään menoja.
Joulussa tärkeintä onkin nykyään hyvä ruoka ja rauha. Jonkinverran versioiden meilläkin mennään jouluruokien suhteen. Itse kyllä tykkään leipoa vaikka ja mitä ja muutenkin väsäillä kaikkia ruokia.
Viime joulu saikin sitten jo ihan uuden merkityksen, kun se oli esikoisen ensimmäinen. Nyt siitä haluaa tehdä lapsille hyvän, niin että ne joulumuistot säilyisivät (ehkä se nyt vielä on vähän aikaista
en vielä ihan nyt näin elokuussa viitsisi kun kesähän se vasta on, vaikka syksyiseltä jo näyttääkin
Onneksi viikonlopulle lupaili lämpimämpää ilmaa ni jospa se joulu vielä hetkeksi unohtuisi ajatuksista