Tsemppiä kaikille erilaisten kipujen ja oireiden kanssa painiville! Mulla tulee kävellessä häpyliitos kipeäksi. Toissapäivänä käytiin miehen kanssa n. 10km lenkillä, käveltiin epätaisaisia ja mäkisiä metsäpolkuja, kävely teki kyllä todella hyvää, mut auta armias miten kipeeksi häpyliitos tuli. Tuskailin jo kävelyn aikana ja myöhemmin illalla sattui jo ihan sohvalta nouseminen. Mut joo, nää kuuluu asiaan ja yritän kuitenkin liikkua, jollei aivan mahottomaksi mene.
Painosta en edes tiedä tällä haavaa. Ensi viikolla neuvola niin sitten senkin taas kuulee. Mä en siitä jaksa niin kauheesti stressailla. Kuitenkin syöminen on mielestäni pysynyt melko samanlaisena kuin ennen raskautta. Edellisessä raskaudessa se paino tuntui nousevan vasta synnytyksen jälkeen, kun umpiväsyneenä tuli syötyä mitä sattuu epäterveellistä, etenkin suklaata, nyt täytyy kiinnittää huomiota siihen. Toki paino nousi raskaudessa 12kg, mikä oli ihan normaali, nyt jos pysyis siinä 15kg:n sisällä ni olen ihan tyytyväinen.
Meillä on ollut jo lähes viikko harvinaista lapsivapaata aikaa miehen kanssa. Normaalisti sitä ei juurikaan ole, kun miehen poika jokatoinen viikonloppu äidillään ja mun poika meillä aina. Onneks ihana anoppi asuu lähellä, et joskus ees päästään vaikka leffaan ja syömään kaksin. Huomaa kyllä taas miten tärkeetä ihan kaksinkeskinen aika parisuhteessa on. Meillä menee paremmin kuin aikoihin ja seksiäkin ollut melkein päivittäin. Ja tätä jatkuu vielä pitkälle ensiviikkoon! Myönnettävä kyllä, et lapsiakin on jo kova ikävä. No sitten kun ne palaavat onkin perinteistä huvipuistoreissua ja hiukan mukavia vierailuja vielä tiedossa ennen koulujen alkua. Huh, kamala, tuntuu et koulujen alkuun enää niin lyhyt aika. Tääkin kesä melkein ohi. Toisaalta harvoin odottanut syksyä ja talvea yhtä innolla. :)