Mullakin noi hajusteet on aiheuttanu ongelmia jo jonkin aikaa. Eikä ilm pelkät hajusteet.
Päänahka meni shampoista ja hoitoaineista ihan tosi hurjaan kuntoon ja vartalo- ja kasvovoiteista lehahti kunnon ihottumat. Vaihdoin ensin Herbinaan, mutta ei sovi sekään, joten hiukset pesen ja hoidan nyt terapiashampoilla ja -hoitoaineilla ja vartalon rasvaan hajusteettomilla, jos ollenkaan. Hiukset värjäsin jokin aika sitten lähelle omaa, niin ei tarvitse enää tyvikasvustakaan murehtia.
Ja toi hajuherkkyys...siis ihan uskomatonta!
Kaikki haisee niin pahalle.
Kaikki raa'at lihat, leikkeleet ym.
Ja miten muka toiset ei haista ja minä vaan haistan??
Ja se tunne, kun isäntä pierasee...
Joo, ennen se oli ihan hauskaa, mutta ei enää.
Hyvä etten oksenna samantien!

Ja juu...eniten olen huolissani mun töistä.
Parturi-kampaajien aineet, ei todellakaan ole aina mistään ihan miedoimmasta päästä.
Vaikka kuinka olen pyrkinyt mahdollisimman terveellisiin ja etenkin kasviperäsiin tuotteisiin.
Kerrankin, kun värjäsin asiakkaan hiuksia, sain punasenkirjavan ihon omille kasvoilleni.
Ja nykyään pidänkin ihan kunnon läpivedon päivittäin ja vielä kattoimurinkin päällä, kun värjään, tai teen permamentteja.
Että siinä mielessä vuodenaika on kyllä ihan paras mahdollinen olla raskaana.
Mutta kyllä kaikki mietityttää...ja paljon.
Ja nyt kun kokopäiväinen seisominenkin on alkanu kiusaamaan.
Mutta onneksi voin vähän itsekin päättää, että milloin lepään ja milloin en.
Mutta tosiaan vähän vaan.
Että ehkä täällä on pian yksi sairaslomalainen lisää...??
Yks tuttu lähti synnyttämään ja hätäsektiolla jo viikolla 32 ja kyllä olen muiltakin saanut kuulla, että on parempi vaan antaa ajoissa periksi.
Mutta ja kun...on vaan niin ihanaa olla yksityisyrittäjä...
Tulipa purettua taasen...

-m-