Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä on kolme kriteeriä, ja jos yksikin täyttyy niin joutuu sokerirasitukseen (eli suurinosa)
1. BMI yli 25
2. Ikä yli 25 vuotta
3. Suvussa 1. tai 2. tyypin diabetesta.
Mulla täyttyi kaikki.

Mie oon oulun alueelta ja mulla ei tarvinu käydä sokerirasituksessa eikä tarvi :D
Miten nää tulot nyt lasketaan 6kk ajalta? Kerronko 6kk tulot kahdella jotta saan suurinpiirtein vuositulot laskettua ja vertailtua sit kelan sivuilla olevaan kaavakelistaan josta näkyy äpraha päivää kohden? Oon ihan pihalla näistä ja en osaa ees laskia paljoko tulis kuukaudessa ilman et veroja vähennetty...
Muutoin tnn kuuluu ihan hyväää! Kovaa väsymystä on ja töissä tulee kipeeksi mut pakko käydä ku ei neuvolassa kirjottanu saikkua, vapaapäivät menee siis levätessä.. kävin tänään ostaan myös kasan vauvanvaatteita <3 oli mukava saada vähän omaa erilaista aikaa :)
Tonttu rv 23+1
Minulta on lääkäri kieltänyt kaiken venyttelyn yliliikkuvuuden vuoksi. Muutaman tulehduksen jälkeen on joitakin niveliä vähän jäykistynyt ja niitä on nyt helpompi käyttää ja vähemmän kipeät.En suosittelisi yliliikkuville nivelille venytyksiä juuri lainkaan koska ne on niin vaikea saada kohdistettua oikeisiin lihaksiin sen yliliikkuvuuden vuoksi. Ennemminkin suosisin erilaisia kehonhallintaan liittyviä harjoituksia...
Mä tein noita kelan laskureita ihan huvin vuoksi. Meillä se Kela neuvola vasta parin viikon päästä. Ja eihän nuo tuet kovin isolta minun tuloilla näytä. Se alku aika laskureilla n. 1450 ja loppu 1100 €. Nää siis vaan laskureiden antamat summat. Kai se suuntaa ainakin antaa :)
Mut kamala , äitiystuet loppuu jo elokuun loppuun 2017. En ollu yhtään asiaa ajatellut. Kyllä tuntuu lyhyeltä aika![]()