Joo mä kans käytän harmaata merisuolaa surutta tosi paljon ruuanlaitossa ja toisinaan lisämunuaisen näkökulmastakin juon myöskin suolavettä :)
Kiitos paljon peukuista ja myötäelämisestä! <3
Kiitos paljon peukuista ja myötäelämisestä! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kuten ollaan uumoiltukin! Nyt saa lähteä shoppailut ns. lapasesta

Onneksi se istukka on nyt tuossa edessä, muuten voisin kuvitella kaverin tulevan läpi 
Täällä mies ei omasta mielestään osaa nimittäin tarpeeksi kertoa, mitenkä paljon välittää vaikka joka päivä sanoo rakastavansa ja kukkiakin toi pari päivää sitten. Jos ei tuo riitä, niin ei sitten mikään. Pöljä. 

Se on totta, että joillekin vauvan sukupuoli on tosi tärkeää. Mutta että kommentoi sitten muille tuollaisia... 
Mun on pakko avautua aiheesta vauvan/lapsen sukupuoli.
Semmoisia kommentteja oon saanut että :/
Siis, odotan neljättä poikaa.
Minä en ikinä yhdenkään raskauden kohdalla ole toivonut tiettyä sukupuolta. Olen rukoillut että raskaus sujuu ilman isoja ongelmia ja vauva voi hyvin ja on terve. Minulle raskaus ei ole ikinä ollut itsestäänselvyys. Ei raskaaksi tulla edes tosta vaan.
Raivostuttaa välillä ihmisten olettamukset että jo 2 pojan saatua hartaasti toivoo tyttöä. Ja arvatkaas nyt.
Lapseton kaveri; "no pitää sit viel tehä lisää et saat tytön"
Tai päiväkodin hoitaja; "no voi itku, olis nyt jo ollu tyttö".
Mä oon vaa menny ihan sanattomaksi.
Onneksi tulevat isovanhemmat on pojasta innoissaan, jälleen :)
Ja mies! Joka pääsikin töistä käväsee ultrassa.
Mulle ei ikinä ennen oo selitetty ultrassa niin tarkkaan kaikkea kun tällä kertaa.
Sehän on vain yksi ominaisuus sille odotetulle ihanalle ja täydelliselle pienelle ja RAKKAALLE ihmisenalulle. Tuskin monikaan haluaa omassa lapsessaan muuttaa yhtään mitään! Itse olen ainakin jo ensimmäisen lapsen synnyttyä saanut paljon enemmän, kun osaa toivoa tai pyytää tai edes unelmoida. Ja se, että olen uudestaan raskaana, niin en voi oikein vieläkään ymmärtää, että miten ihmeessä minä voin olla näin onnekas
Kyllä ne vaan on suurin lahja mitä ihminen voi saada riippumatta sukupuolesta tai muistakaan ominaisuuksista. Ja sääli niitä ihmisiä, jotka eivät sitä ymmärrä. Jotkut eivät vaan osaa olla mihinkään tyytyväisiä..