ellami
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Te jotka joudutte ylimääräiseen kontrolliin istukan sijainnin takia, miten lähellä kohdunsuuta istukka sijaitsee? Mulla on istukka takana mutta 1,1cm päässä kohdunsuulta eikä mulle sanottu mistään seurannasta ym mitään.
Rv 21+6
Ei sanottu kun että kohdunsuun reunalla. näytti kyllä ultralla.... eikä neuvolakortissakaan lue sen kummempaa....
Sitäpä jäin miettimään et joko te saitte mitään ohjeistusta kukaan tulevan suhteen?
Siis kun mulle sanoi ultrassa tänään että sitten heti vaan rohkeasti ambulanssia tilaat jos tulee kipeitä supistuksia/lapsivesi menee/tulee verta paljon.
Vasta nyt kotona älysin oikeastaan nuo....
Kyseli siis edelliset symnytykset jne....
Mie oon niin pönttö että kärvistelen kipuineni kotona pitkään oli asia mikä hyvänsä. Nytkään en eilen illalla sanonut supistuksista miehelle tai se olis jo vieny sairaalaan. Enkä muuten tajunnut/muistanut niistä edes tänään ultrassa sanoa.
Enkä siitä escitalopramin käytöstä mitään.
Kun nyt näin vauvan ultrassa niin viel ä vähemmän tekee mieli ottaa lääke. Miettii niitä mahdollisia haittoja. Ja sitä et josko mä nyt pärjäisin ilman. Jos olisi jokin muu keino. Jos kerta viikkoon siellä psyk.hoitajan juttusilla mua auttaisi.
Tuntuu et vikat 1-2v on ollut mun elämässä itseeni tutustumista. Että kuka minä oikeen olen. Ja alussa vasta ollaan....
Heittipä hoitaja eilen keskustelun aiheesta "erityisherkkä" oli paljon minua kuvaavia asioita....
Hoh, tulipas tekstiä.
Muokattu viimeksi: