La marraskuu 2016

Kolme viikkoa olisi rakenneultraan. Jännittää, mutta ei pelota. Niillä mennään mitä on ja jossittelu on turhaa. Toki toivon, että kaikki on hyvin ja vauva on rakenteiltaan normaali. Kuitenkin yhden erityislapsen äitinä tiedän, että mikään ultra, tai seula ei sulje pois kaikkea.

Mä ajattelin kysyä sukupuolta. Ei mitään isompaa väliä kumpi tulee, kunhan lopputuloksena on elävä lapsi. Ja jos hän ei halua näytellä kumpaa merkkiä on, niin kyllähän se sit synnytyksessä selviää.

Onkohan teillä mitään hyviä keinoja levottomien jalkojen hoitoon? Ne on näköjään JO NYT alkanut valvottamaan.. Ei tule mitään, enkä tiedä miten jaksan jos vasta synnytys auttaa :wideyed: Ei auta magnesium ja tuskin johtuu raudan puutteestakaan..

Rv 17+0

Huonoja uutisia tuli tänään ultrassa. Identtistemme kohdalle iski vahva fotofetaalinen transfuusio epäilys.. Eli toinen vie ravintoa liikaa ja toinen ei saa juurikaan mitään, emme saaneet oikein mitään toivoa. Liian varhain tullut kasvu eroa. Yleensä rv20 eteenpäin paremmat mahdollisuudet ja ylipäätään että hoitoa saisi. Ma uudestaan ultraan, jos molemmat vielä hengissä niin ke lähdemme Helsinkiin tutkimuksiin joissa päätetään mitä jatkossa tapahtuu. Ymmärsin että jos tarvitsevat kiireellistä hoitoa niin pikalähtö Saksaan hoitoihin (koska täällä ei näin varhaisia pystytä hoitamaan tai jtn) jos jaksavat tovin odotella niin hoito mahdollista järjestää Suomessa. Ja hoito olisi jonkin sorttista yhteisten verisuonten polttoa tai jtn jolla saisi tasattua ravinnon saantia, kumpikin huono homma liika ja liian vähäinen saanti. Hoitoon sisältyy omat riskinsä.
Aika lyöty olo, ei tätä pysty ymmärtämään että miksi juuri me. Epäonnistunut olo heidän "kasvualustanaan". Saa nähdä saadaanko edes yhtä lasta, todella huono olla tällä hetkellä. Tytöiksi veikkasi, no olen ainakin saanut kantaa tyttöjä sisälläni.

Voi mmmaria <3 oon niin pahoillani tuollaisista uutisista. Suuren suuri voimahali näin virtuaalisesti. Ihan kamala tilanne teidän perheellä :( Ei paljon ole sanoja jaettavaksi.

Toivon koko sydämestäni ja rukoilen, että teidän molemmat tytöt syntyvät oikeaan aikaan elävinä ja mahdollisimman terveinä. Kumpa saisitte apua, joka todella teitä auttaa!

mmmaria, valtavasti voimia! Niin on suuri asia teillä sydämellä, että en tiedä mitä sanoa. Toivotaan, että kaikki päätyisi mitä parhaimmalla mahdollisella tavalla! Älä kuitenkaan itseäsi syytä, ethän sinä mitenkään tekemisilläsi, tai olemisillasi ole tilannetta aiheuttanut. :Heartbigred

Kiitos myötä elämisestä:Heartred ei tässä oikein muuta voi kun odottaa ja toivoa parasta. Olen nyt lukenu netistä kaikkea mahdollista, enää ei oikein negatiiviset kirjotuksetkaan aiheuta mitään tunteita. Elämä on. Onneksi on esikko jota saa halia sit kaiken muunkin edestä. Ilmoittelen tänne sitten kuinka meidän käy.

paljon voimia tuleviin päiviin ja viikkoihin. Todella toivon, että saatte kaiken mahdollisen hoidon tilanteeseenne ja kaikki kääntyy parhain päin. Todellakaan et saa itseäsi syyttää ja soimata mistään.

mmmaria, pahoittelut tilanteesta :( ei ole sanoja edes lohduttamaan, mutta älä nyt itseäsi epäonnistuneeksi syytä. Voi kun joku hoito auttaisi. Voimia.

Takaisin