Voimia
mmmaria! Toivon todella, että kaikki kääntyy hyvin ja saatte parhaan mahdollisen hoidon.
varpahat huoli pois. Ei mulla ekassa raskaudessa liikkeet tuntuneet noilla viikoilla muistaakseni vielä ollenkaan ja sittenkin ne taisi muuttua päivittäisiksi vasta, kun alkoivat näkymään vatsankin päältä. Ja silloinkin taisi olla niin, että ihan joka päivä ei mitään tuntunut.
Mulla myös jokseenkin epätodellinen olo. Nyt kun kaikki oireetkin hävinneet lähes tyystin niin vaikea uskoa, että on raskaana. Eilen kuuntelin dopplerilla ja kyllä ne vauvan sykkeet sieltä omien sykkeiden seasta taas löytyi pienen etsiskelyn jälkeen. Miten sitä on ekan raskauden pärjännyt ilman doppleria? En silloin osannut edes kaivata. Muutenkin ihan erilaista tämä toisen odotus kuin ekan, vaikka sikäli ekasta jo 7v. aikaa, ettei ihan tuoreessa muistissa kaikki ole. Muistan kuitenkin, että kun raskaus oli puolessa välissä tuntui, että on jo kovin pitkällä ja hankintojakin oli jo kovasti tehtynä. Nyt se puoliväli lähestyy pian, mutta tuntuu, että on vasta ihan alussa ja aikaa on eikä mitään kiirettä. Mitään hankintoja edes mietittynä. Olen ihan varma, et havahdun joskus syyslokakuussa, et hitto, meille tulee vauva ja meillä ei ole mitään!
Me aiotaan kysyä myös vauvan sukupuolta rakenneultrassa jos se suostuu mitään näyttämään. Ekan kohdalla kummallakin oli niin, ettei missään nimessä haluttu tietää. Nyt sitten mies sanoi, et olisi kiva tän kohdalla tietää jo aiemmin ja aloin sitten miettiä, et juu, mikä ettei. Musta tuntuu, mitä olen nopeaa silmäystä tehnyt ihan Lindex, H&M jne. et nyt on jotenkin vähemmän unisex vaatteita tarjolla, kuin esikoista odottaessa. Tosin sitten jossain Polarn o Pyretissä sellasia enempi oli.