Mä olen aina ollut superlaiska ulkonäköhuollossa.

Joskus intoudun ostamaan jotain uusinta uutta meikkiä (ripsaria tms.) kokeilen kerran ja siihen se sitten jää. Ripsarien kanssa oikeastaan laiskuus johtuu pesusta, tuntuu ettei ne lähde millään ilveellä pois vaikka ihan vesiliukosia aina ostan. Lisäksi silmämeikinpoistoaineista saan allergista ihottumaa, vaikka ois apteekista allergisille tarkoitettua tököttiä. Töihin meikkinä yleensä vaan joku cc-voide ja jos oikein jaksan puunata ni vielä poskipunaa ja valokynää. Lisäks taivutan ripset. Ne on onneks suht tummat ja pitkät luonnostaan. Juhliin kans noi ja yleensä vielä se ripsari. Muuten en juurikaan meikkaile. Ei vaan jaksa. Ripsiin kävin ottamassa kestovärin ennen esikoisen syntymää, mut se oli jokseenkin turhaa, väri kului tosi nopsaan pois eikä muutenkaan erityisemmin näkynyt. Kynnet on mulla luonnostaan aivan karmeet pienet ja ylöspäin taipuvat töpöt. En tee niille juuri mitään, kun en halua et huomio kiinnittyis mun sormiin. Työhön kans sisältyy semmosia juttuja et pitkistä kynsistä joita pitää varoa ois vaan haittaa. Ois kyllä kiva joskus jaksaa nähdä enemmän vaivaa ulkonäkönsä eteen, mut ei ni ei. Ehkä sit eläkkeellä.
Mä räväytin ja tilasin eilen vaunusetin Jollyroomista, jossa on siis yhdistelmävaunut ja turvakaukalo. Luin erikseen siitä turvakaukalosta, ni se täyttää kaikki turvallisuusnormit ja vaikutti hyvältä, et uskalsi ostaa. Oli lähes puoleen hintaa alessa, Hauck merkkiset. Mieskin oli hintaan ja näköön tyytyväinen. Mulle vaikutti passeleilta, simppelin näköiset, mustat, mahtuu pieneen tilaan jne. Enimmäkseen kaupunkikäyttöön tulee ja täytyy mahtua hyvin bussiin ni noi vaikutti sellasilta. Mua ei merkit ja kuosit sikäli erityisemmin kiinnosta, pääasia et tekee tehtävänsä. Esikoisen kanssa yhdistelmät oli sellaset megavankkurit, josta pyörät irtoili kokoajan, et uskon et noilla meno ois näpsäkämpää. Esikoiselle ostettiinkin muutaman kuukauden päästä ihan perusrattaat, jotka saa makuuasentoon, kun ei niiden vankkurien kanssa jaksanut säätää. Mut jee, eka kunnon ostos nyt tehtynä!

Pinniksenä kuopuksen vanha, joten eihän tässä tarvi enää kuin hoitopöytä ja amme ja joitain vaatteita.
Musta tuntuu et noita muksahduksia mahassa on alkanut selkeesti tuntumaan ihan viime päivinä enemmän. Nyt ainakin parina kolmena päivänä peräkkäin. En malta odottaa et alkas näkymään mahan päälle.