La marraskuu 2016

Halutaan tietää sukupuoli ja varmasti vähän petyn jos vauva ei suostu vähän edes vilauttamaan.
Miehen vanhemmat ei oikeen ymmärtäneet miksi halutaan tietää sukupuoli, sanoivat että "ei vaatteitten takia sitä pidä kysyä" jne jne. Meinasivat oikein suuttua.. eri koulukuntia näissä vissiin. Minun äti haluaa kyllä tietää kumpi meille tulee mut äidin mies ei halua. Salaa se sitten..

No nyt se alkoi, tuo vauvan vaatteiden ostelu vaikka syksyyn arvelin odotella.. =D Kovasti oon myös alkanu miettimään uusien huonekalujen hommaamista ja uusia huonejärjestyksiä.. =) uusi lastensänky ois ostoslistalla sekä jotain fiksuja säilytysratkaisuja etenkin nuille taaperon leluille =)

Ollaan miehen kanssa puhuttu ettei lapsen sukupuolta kysytä lainkaan, mutta mulla alkanut mieli vähän muuttumaan.. :D jospa sitä malttais aina olla kysymättä =D

Täälläkin muuten yks emmerdale-fani =)

auringonkukka rv 17+6

Muokattu viimeksi:
Ehdottomasti halutaan tietää. Ei mun kärsivällisyydellä odoteta vielä 20 viikkoa tietäen, et joku (kätilö) tietää. Petyn kyllä, jos on koivet ristissä ensi viikolla... :shy:

Mitään ei pitänyt vielä hankkia,siskoltani saa vaatteita ja langolta turvakaukalon... mut kun hyvä tarjous kolkuttelee, ni ostinpa sitten pinnasängyn ja tripp trappin... :grin:p Onneksi on iso talo, ni mahtuvat hyvin tänne pintaremontinkin keskelle... :)

18+6

Me halutaan kanssa tietää kumpi tulee! :happy: Aluksi olin sitä mieltä, että ei olisi niin väliä, vaikkei tiedettäisi. Sitten tulin toisiin aatoksiin, kun keskusteltiin asiasta miehen kanssa. Toivon kovasti, että vauva sen meille näyttäisi sitten rakenneultrassa! :HeartredJännittää!

16+1

Mie tai me, jos on enää me... No kuitenkin, halutaan tietää sukupuoli.
Onko väärin salaa toivoa tyttöä kun on 3 poikaa....
Vaikka aina tietysti ajatteleekin ettei sukupuolella ole mitään väliä! Mutta hassua, toivoo tyttöä, nimi mulla on pojalle :)

Ja sukupuolen kun tietää on kiva ostaa vaatteita ym.......

Täällä on taas ihan itkuväsypäivä.

Ps. Mulla on rakenneultraan vielä yli 3 viikkoa...

Mekin halutaan ehdottomasti tietää, jos vaan mahdollista :) kumpikin ollaan niiiin kärsimättömiä, ettei jakseta mitenkään kyl oottaa syntymään asti :D tiistaina olis meillä rakenneultra :)

Frida^ 20+0

Mekin aiotaan kysyä sukupuolta, toivottavasti vauva siis vilauttelisi haarojaan tarpeeksi. Mä olen ihan sekaisin, että kumpi siellä voisi olla; ei ole oloja mihinkään suuntaan selkeästi. Maanantaina meillä on rakenneultra eli ei enää kovin kauaa tarvitse odotella.

Ellukkainen rv19+5

Me halutaan tietää sukupuoli,jos vain vauva suostuu vilauttamaan :) kaikki kyselee koko ajan,että koska saatte tietää ja milloin ja joko. Ärsyttävää,kun itsekin odottaa maanantaista rakenneultraa kovasti,niin muut vielä siihen päälle hätyyttää. Mutta ihan kiva,että ovat kiinnostuneita,mua vaan alkaa äkkiä sieppaamaan kauhee hössöttäminen. Ai niin ja isäni taas oli eilen yhteydessä,loppuun vaan kysyi tympeän kuuloisesti,että no joko on muka maha yhtään kasvanut ja olenko kenellekään muulle vielä kertonut. Loppuun vielä heitti,että eihän siitä kannata lehtiin kirjoittaa. Voi että mua alkaa aina ärsyttää kun hänen kans keskustelee,kun äänen sävystä kuulee,ettei vauva asia ole mieluinen. Vaikka miten koittaa olla välittämättä,niin jotenkin jää semmonen v*tutus päälle. Noh,maanantai iltapäivää odotellessa,jännää :) rv 20+4

Esikoista odottaessa miehen kaas soudettiin ja huovattiin tuon sukupuoliasian kanssa.. Minulla oli niin poika-olo, niin sanoin ukolle et se on selevitettävä, et jos tulokas onkin tyttö niin osaan sen sitten ottaa mukaan laitokselta :grin ja tyttöhän sieltä luvattiin. Nyt sannoin miehelle etten tällä kierroksella halua tietää, vaan hän kuulema haluaa.. saas nähä miten tämä sitten ultrassa sumplitaan :wideyed:

Ja tosiaan, minutkin pistettiin rautakuurille kun keskiviikkona neuvolassa hb oli vain 102 :confused: Obsidania syön minäkin ja ruuan yhteyteen otan et imeytyy paremmin. Ja tuollain otettuna ei itsellä ainakaan isommin ärsytä vatsaa.

Mukavaa viikonloppua jokkaiselle! :happy:

Rv 17+4

Me halutaan tietää ihan ehdottomasti, haljetaan uteliaisuudesta jo nyt. Sopii toivoa että beibi on siltäosin yhteistyöhaluinen, muuten on varmaan pakko mennä yksityiselle selvittämään asia.

Meillä myös lähipiiri haluaa tietää kumpi on tulossa. Paitsi mun isäni ei halua, mutta millähän meinaa siltä tiedolta välttyä kun kaikki siitä sitten puhuu kuitenkin.

Mä taas en halunnut esikoisesta tietää kumpi tulee, mutta seuraavista olen kyllä halunnut. :joyful: Esikoinen oli poika. Seuraava ei ultrassa suostunut levittelemään haarojaan. Ultraajalla oli hyvin varovainen arvio, että ehkä on tyttö. Ja tyttö oli. Tämän kolmannen kohdallahan meille tuli riskiluvun vuoksi yllättäen nt-ultrassa eteen tilanne, jossa piti päättää, että haluammeko NIPT-testiin. Ja kun halusimme, seuraava kysymys oli, että haluammeko tietää vauvan sukupuolen. Emme olleet varautuneet sellaiseen mahdollisuuteen, mutta me molemmat halusimme tietää. Toinen tyttö tulossa meille. :dummy1::Heartred

Mekin halutaan tietää sukupuoli. Vaikka jostain syystä nyt on alkanut pelottaan, ettei siellä ultrassa olisikaan kaikki hyvin. En tiedä mistä tämä pelko on tullut. Taitaa olla vielä aika harvinaista, että rakenneultrassa on joku pahasti pielessä jos nt-ultrassa on ollut kaikki hyvin.

Mekin halutaan tietää sukupuoli. Vaikka jostain syystä nyt on alkanut pelottaan, ettei siellä ultrassa olisikaan kaikki hyvin. En tiedä mistä tämä pelko on tullut. Taitaa olla vielä aika harvinaista, että rakenneultrassa on joku pahasti pielessä jos nt-ultrassa on ollut kaikki hyvin.

Mulla täysin sama pelko :/

Ehdottomasti haluamme tietää sukupuolen, mutta ei vaatteiden takia. Koko vauvanodotus muuttuu paljon konkreettisemmaksi, kun osaa lasta ajatella tyttönä tai poikana. Ja kyllähän sitä jo on niin kärsimätönkin!!! Haluaisi tyypin jo syliin :Heartred ja se RU vasta 1.8 :meh:
Ja ainiin, ensiodottajat ottakaa kuvia masuistanne ja tallettakaa muistoja raskausajasta!!! Itse olin esikoisen odotusaikaan jotenkin niin pihalla, ettei minulla ole ainoatakaan valokuvaa, missä olen raskaana :sad001 Nyt se on alkanut harmittaa vietävästi! En voi lapselle näyttää niitä ja sanoa että " tässä äiti odottaa siuta".

Rv 17+0

Ja ainiin, ensiodottajat ottakaa kuvia masuistanne ja tallettakaa muistoja raskausajasta!!! Itse olin esikoisen odotusaikaan jotenkin niin pihalla, ettei minulla ole ainoatakaan valokuvaa, missä olen raskaana :sad001 Nyt se on alkanut harmittaa vietävästi! En voi lapselle näyttää niitä ja sanoa että " tässä äiti odottaa siuta".

Minähän olen muutamalle kaverille sanonut tuota samaa silloin kun ovat olleet raskaana (toisella nyt 7kk ja toisella 4kk vauvat). Onko tätä omaa raskausmahaa sitten kuvattu? No ei kertaakaan :p Pitäis ehkä ryhdistäytyä, nyt kuitenkin rv20 menossa. Toki tässä ehtii vielä hyvinkin, mutta se sellainen mahan kasvun kuvaus on kyllä varmaan unohdettava. Ois ollut kiva tehdä se ihan alkuviikoilta asti, mutta jonnekin se toteutus sitten jäi...

Oikein ärsyttää kun haluan ehdottomasti tietää vauvan sukupuolen :happy: ei yksinkertasesti pysty pitämään jännitystä loppuun saakka..melkein toivon että olis jalat ristissä rakenneultrassa niin en sais vielä tietää! Toisaalta ei se tieto mitään haittaakkaan
:love017

Määkin rupesin noita kuvia miettimään, että pitää kyllä nyt ottaa niitä! Itse oon tosi huono muistamaan kuvien ottamisen, mutta sisko lupasi tulla ammattilaisvehkeittensä kanssa ottamaan masukuvia :Heartbigred ja sitten kun vauva syntyy niin vauvakuvia. Täytyy kyllä itelle ostaa "muutenvaan" lahjaksi kunnon kamera, eli laitetaas seKIN ostoslistalle!

Minä ostin esikoisen syntymän jälkeen järjestelmäkameran. Kalliitahan ne on, mutta ehkä elämäni paras ostos!!! "Pari" kuvaa tullut esikoisesta otettua :grin

Minä olen ottanut mahastani kuvan melkein joka viikko rv 7 lähtien! :) Kyllä sen kasvun jo nyt huomaa, kun laittaa ensimmäisen ja eilisen kuvan vierekkäin. :grin Harmittaa vaan, kun meillä ei ole kokovartalopeiliä lainkaan, joten sellainen olisi varmaan hankittava vielä. :grin

16+1

Me halutaan tietää sukupuoli ehdottomasti :)
Jos ei suostu näyttytymään niin puhuttiin, että sitten mennään 3d ultraan myöhemmin ja toivotaan että sitten näkyisi:grin
Mua jännittää ihan kamalasti että onko kaikki hyvin kun en tunne pikkusen liikkeitä (vieläkään):sad001 stressannu nyt lomalla tuota..

rv 19+5

Oi että, täälläkin yksi Emmerdale-fani! :D Ihan huippusarja!

Mekin halutaan ehdottomasti tietää vauvan sukupuoli. Ei ehkä niinkään millaisia vaatteita ostaisi vaan sen takia että tämä odotus myös jotenkin konkretisoituisi enemmän kun tietäisi puhuvansa tytöstä tai pojasta. :) Meillä on aika ensi viikolla ultraan, mikäli saan työvuoroni jotenkin vaihdettua myöhäisemmäksi.. Jos ei, niin sitten se kunnan rakenneultra on 12.7.

Täälläkään ei liikkeitä vieläkään tunnu, ehkä joku satunnainen muljahdus silloin tällöin. Mutta ei mitään konkreettista eikä vielä vatsan päältä ole tunnusteltavissa, mies kun odottaisi sitä jo niin kovasti.. Aika tuntuu nyt jotenkin pysähtyneen :/

17+4

Takaisin