Halutaan tietää sukupuoli ja varmasti vähän petyn jos vauva ei suostu vähän edes vilauttamaan.
Miehen vanhemmat ei oikeen ymmärtäneet miksi halutaan tietää sukupuoli, sanoivat että "ei vaatteitten takia sitä pidä kysyä" jne jne. Meinasivat oikein suuttua.. eri koulukuntia näissä vissiin. Minun äti haluaa kyllä tietää kumpi meille tulee mut äidin mies ei halua. Salaa se sitten..
Miehen vanhemmat ei oikeen ymmärtäneet miksi halutaan tietää sukupuoli, sanoivat että "ei vaatteitten takia sitä pidä kysyä" jne jne. Meinasivat oikein suuttua.. eri koulukuntia näissä vissiin. Minun äti haluaa kyllä tietää kumpi meille tulee mut äidin mies ei halua. Salaa se sitten..

Aluksi olin sitä mieltä, että ei olisi niin väliä, vaikkei tiedettäisi. Sitten tulin toisiin aatoksiin, kun keskusteltiin asiasta miehen kanssa. Toivon kovasti, että vauva sen meille näyttäisi sitten rakenneultrassa!
Jännittää!
Esikoinen oli poika. Seuraava ei ultrassa suostunut levittelemään haarojaan. Ultraajalla oli hyvin varovainen arvio, että ehkä on tyttö. Ja tyttö oli. Tämän kolmannen kohdallahan meille tuli riskiluvun vuoksi yllättäen nt-ultrassa eteen tilanne, jossa piti päättää, että haluammeko NIPT-testiin. Ja kun halusimme, seuraava kysymys oli, että haluammeko tietää vauvan sukupuolen. Emme olleet varautuneet sellaiseen mahdollisuuteen, mutta me molemmat halusimme tietää. Toinen tyttö tulossa meille. 

ja sitten kun vauva syntyy niin vauvakuvia. Täytyy kyllä itelle ostaa "muutenvaan" lahjaksi kunnon kamera, eli laitetaas seKIN ostoslistalle!