Meillä unipussi oli ihan pop. Mun äiti ompeli sellasen, jossa kädetkin oli siellä pussissa, eli pää vain näkyi ja oli sellasta suht ohkaista, hengittävää kangasta. Se rauhoitti sitä käsien heilumisesta johtuvaa heräilyä. Sit vähän myöhemmin oli ihan kaupasta hommattu normiunipussi. Jossain vaiheessa alkoi kanssa käydä turhan kuumaksi, et sitten vaan joku sopiva yöasu ettei tarvi itse olla peittoa asettelemassa läpi yötä.
Äh, olin ajatellut et np-ultran jälkeen antaisin itelleni luvan jo ostella jotain vauvan vaatetta yms. pientä. Ostinkin yhen semmosen yöasun, joka tosin menee ihan hyvin päivälläkin. Mut sit tuli joku ääni päähän, et vasta rakenneultran jälkeen. Ois niin kiva jotain jo hommata, mut jotenkin ei vaan uskalla vielä. Ja jotenkin vieläkin täysin epäuskoinen olo et on oikeasti raskaana, vaikka maha kasvaa ja ollut kaikki klassiset oireet. Nyt ollut suht hyvä olo jo jonkin aikaa, mut eilen huomasin, kun oltiin pojan kanssa leffassa, et mulla on siellä lämmin, eikä todellakaan tarvinut olla takki päällä. Normaalisti mulla on aina kylmä leffasaleissa siis ihan aina ja takkia tarvii pitää päällä tai vähintään peittona siinä sylissä. Nyt olin ihan, et huh huh kun lämmintä... Voi tietty olla, et sattui olemaan jotkut ilmastoinnit pienellä/rikki tai oli vaan tavallista lämpimämpi leffasali, mut ei kyllä ole aiemmin sattunut, et mulla olisi lämmin leffasalissa. Eikä mulla ollut kuin t-paita ja sellanen tosi ohut neule päällä ja tietty housut. :)