Noita liikkeitä miekii oon miettiny. Nyt rv 15+3 ja mitään ei vielä oo tuntunu, saatan joutuu odottamaan useemman viikon liikkeitä kun istukka on kohdun etuseinässä. Esikoisesta tunsin ensimmäiset liikkeet ehkä 16-17 viikkojen tienoilla, sillon ne tuntu ihan pieninä hipaisuina illalla nukkumaan käydessä selällään maatessa. Ei tuntunu alkuun liikkeet joka päivä, meni varmaan useempi viikko ennen kun alko tuntumaan liikkeet säännöllisesti päiväsaikaan. Yhtään en muista missä kohtaa istukka oli esikoista oottaessa, ei varmaan oo ollu siitä puhetta ultrassa, ni ei pysty vertaamaan, mut veikkaan takaseinää kun noin aikasin kuitenkii liikkeet tuntu. Ja muuten liikkeitä kuvailisin hiiren sipsutukseksi
En yhtään allekirjoita sitä kun sanotaan että tuntuu kalan evältä tai perhosen siiviltä ensimmäiset liikkeet, miusta se tuntu samalta kun hiiri, hamsteri tai joku vastaava kävelis mahan sisällä
Onneks on doppleri kotona ni saa tarvittaessa päivittäin tarkistaa että kaikki on kunnossa. On muuten ihan mahottoman hyvä kapistus kun oon ollu niin levollisin mielin nyt kun sykkeitä saa kuunnella usein :) Ei yhtään samaa epävarmuutta kun esikoista oottaessa ilman doppleria.
Sitten eskarilaiset alkoivat laulaa tätä laulua: Maailmaan mä avaraan jos mennä voisin vaeltamaan ja voisin nähdä kaiken sen myös paikankin niin lämpöisen mikä ohjaa kohtaloa mikä on ollut ainiaan. Ja eikun hanat auki ja kauhea vollotus, vaikka oma lapsi ei enää esiintynyt. Kyllä mies pyöritteli vieressä silmiään... 
Tänään taas kuuntelin dopplerilla pikkuista!