Varpahat onko teillä työsuojeluvaltuutettua töissä? Kuulutko liittoon? Työsuojeluasiamies saattais auttaa jollet kuulu liittoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Joo, oltiin lääkärinhuoneessa jo valmiiksi ja ei saanu dopplerilla kuunneltua nii ultras ja kahteli et sydän lyö, mittoja koitti ottaa vaa nii vanha laite ettei oikein saanu tarkkaa kuvaa.. Paineet oli alhasey mikä selittää tätä huimausta.. Viime viikko oli tosi rankka pahoinvoinnin kans, jouduin sairaslomaa hakemaan koko viikolle ku ei vaan pystynyt oleen, kaikki tuli pihalle.. Tällä viikolla huonovointisuutta ja etovaa oloa mut töissä on pystyny olemaan eikä tarvi ku aamulla töihin lähtiessä oksentaa. Ruoka kuitenkin maistuu niin eiköhän se tästä :)
Onko sulla la 9.11?
Tonttu rv 10+1
Mulla on la 4.11, laitoin näköjään tuohon aikaisempaan vahingossa väärät viikot, eli viikkoja on siis 11+0 :D mulla kans sama homma nuiden paineiden kanssa, mutta enää ei oo ihan niin paljo huipannut :)
Pikkumyy 11+0
Riivaako muita jatkuva nälkä? Mulla tuntuu että jatkuvasti sais olla jotain syömässä, jopa yöllä oon noussut syömään hedelmää tms. Muuten iskee huono olo. Mutta toisaalta pahoinvointi on hieman hellittänyt, eilen kylläkin kävin taas oksulla mutta muuten ollut yllättävän hyvä viikko ja on maistunut muutkin kuin hedelmät ja kasvikset. Oon ihan hullaantunut kaikkiin hedelmiin, harmi vaan ku ne ei pahemmin nälkää pidättele :D ruisleipä myöskin suosioissa!
Pikkumyy 10+2