La marraskuu 2016

Äänteleeks muiden vauvat kui paljo unissaa? Mei neiti on jo parina yönä ähissy melkei koko yön ja sit ku menee kattoo et mikä on ni hää nukkuu. Ite heräilen sit niihi ähinöihi ku nukun välil aika koiran unta ja korvatulppia en osaa nukkuessa käyttää. Ja välil sit hää saattaa olla hereil ja ähisee.Kuulostaa välil iha ku yrittäs kakkaa vääntää.
Justiinsa samaa täälläkin! Tänäänkin oon aivan väsyksissä kun vauva on taas ähissyt niin paljon unissaan.

Meillä tuo murisee ja ärisee unissaan, jopa enemmän kuin hereillä ollessa.

Liivinsuojista: Käytän kestosuojia, pääosin villaisia ja välillä äitiyspakkauksen suojia, ei nöpötä nännit. Helppo ja miellyttävä tapa olla ekologinen.

Ähisijä on täälläkin, tosin ähinä meillä enteilee yleensä heräämistä lopulta. Yleensä tämän ähinäputken lomassa päristelee pierujakin ;) Muuten nukkuu aika hiljaisesti, yleensä kai hänellä ilmavaivat saa ähisemään, toki joskus saattaa ihan itkeäkin hetken, mutta saattaa rauhoittua sitten nukkumaan takaisin :)

Meillä ähkii öisin masua ja sit herää huikalle. Ähkinnän aloittamisesta saattaa tunninkin ähkiä-torkkua-ähkiä-torkkua ennen kun haluaa maitoa. Ei siinä ite tuu kunnolla nukuttua myöskään ja harmittaa, kun toista kipristää..
Onneks ei kumminkaan huutoon asti koske.

Jos on normaali yö niin poika ähisee vaan nälkäänsä ja otan syömään jo siinä ähinävaiheessa, sitten syönnin jälkeen jatkuu unet. Onneksi on aika hiljainen nukkuja, minä en voi nukkua jos vauva ääntelee vieressä. Jos on huonompi yö niin sitten ähisee myös mahaa ja piereskelee samalla, onneksi harvoin näin.

Meilläkin ähisee välillä, ei vielä tosin kovin paljoa. Täytyykin ottaa rinnalle heti, jos kerta herään itsekin siihen ja toivoa, että syö ja voidaan jatkaa unia.

Vauva tänään 3vk ja ilmeisesti tiheän imun kausi päällä. Huomenna pitäis ajaa 350 km joulun viettopaikkaan. Kuinkahan tämä yhtälö mahtaa toimia? :)

Meiän neiti on ainenki iha tosi kova ääninen nukkuja! Onneks ite oon iltasin nii väsy ni ei ähinät,puhinat,murinat ja röhkinät haittaa mitää..

Mie huomasin eile vauvaa pukiessa että hänen rinnoissa on kovat patit niiku nännien kohalla :wideyed: Onks se iha normaalii vai pitääks miu huolestuu? En oo aiemmi aatellu et onks ollu jotai patteja mut nyt huomasin ku silittelin häntä.

Mie huomasin eile vauvaa pukiessa että hänen rinnoissa on kovat patit niiku nännien kohalla :wideyed: Onks se iha normaalii vai pitääks miu huolestuu? En oo aiemmi aatellu et onks ollu jotai patteja mut nyt huomasin ku silittelin häntä.

On normaalia, mielestäni johtuu hormoneista.

Meidän tytöltä taas tulee valkovuotoa ja parina päivänä oli pari finniä. Kuulemma ihan vain äidin hormoneista johtuu, ja mua vaan kummastuttaa miten ne voikin äidinmaidon mukana siirtyä noin voimakkaasti..

Tuleekohan meijän tytölle äidinmaidon mukana myös vaihdevuosioireet (vitsi vitsi, mietin omalla kohdalla että vieläkö kk-kierto mahtaa enää omalla kohdalla palautua ;) )

Itseasias meiki neidillä oli alkuu valkovuotoo ja noit finnin tapasii näppyjä on ollu naamassa, välil ne häviää ja sit tulee taas johoki uus näppy. Iteki mietin et mite ne tollee siirtyy äidinmaidon mukana

Nyt pakko todeta, että olen kyllä niiiin poikien äiti! En nimittäin tiennyt, että tyttövauvoilta voi tulla valkovuotoa. Olen kuitenkin itse nainen mutta lapsina ainoastaan kolme poikaa niin alkaa olla vissiin miesten jutut nykyään paremmin hallussa :hilarious:

Meidän kaikilla tytöillä on vauvana ollut rintarauhaset koholla. Tällä neidillä oli heti synnyttyä molemmissa nänneissä kauhean isot patit ja on edelleen. En muista missä vaiheessa laskeneet,mutta ihan normaalia :)

Ja ne rintarauhaset voi olla koholla (tuntua siis kovina patteina) myös pojilla. Esikoisella oli aikanaan, en muista oliko keskimmäisellä mutta tällä kuopuksella ei ole ollut tai en sitten ole huomannut. Eli ei tarvitse pelästyä, jos ne pojillakin tuntuu.

Takaisin