No huh, mitä hyppyyttämistä
Moona78!
Joo, sinne synnärille vaan heti, kun siltä tuntuu. Ikävä kyllä synnärilläkin ollaan silleen, et lepää jos menisi ohi, jos sinne alkaa soittelemaan. Mulla kun toinen tulossa niin sanottiin, ettei tarvi soittaa vaan voin sitten vaan mennä. Ilmeisesti eri käytäntö esikoisen kanssa, ite en enää muista. Mut parempi sinne synnärille on aina mennä ns. turhaan, kun kärvistellä ja murehtia kotona.
Mä kävin tossa aamupäivästä lähikauppakeskuskierroksella. Joku hieman yli tunnin siellä pyörin ja ostin varmaan kuukauden ruokatarpeet.

Olin niin kipeä, (selkä kipuili, liitokset kipuili, supisteli, menkkajomotteli kun pääsin kotiin, et purettuani kauppakassit nappasin panadolin naamaan ja kaaduin sänkyyn kattomaan Toisenlaiset äidit-sarjaa. Tuli siinä sitten taas ulvottua silmät päästä, ei varsinaisesti parantanut oloa.

Ihan eri tavalla koskettaa ne synnytyskohtaukset, kun tietää kohta olevansa saman äärellä. Sit väsäsin pari vuoallista kinkkupekonikiusausta ja ison padallisen broilerikastiketta, tarkoituksena pakastaa suurin osa pahojen päivien varalle. Pesukoneessa pyörii vielä tän päivän kirpparilöytöjä. Huomasin vauvan vaatteita kaappiin viikatessani, et koon 56 bodeja on aika vähän ni niitä lähin sitten kirpparilta metsästämään. No löytyi niitä joku 2-3kpl, mut sit löytyi niin söpöjä hiukan isompia bodyja, et oli pakko ostaa niitä varmaan joku 10kpl, vaikka just noista suurimmista koista ei ole yhtään pulaa.

Illalla jos puhtia riittää ni tekasen sen piparkakkutaikinan. Tai ehkä jätän suosiolla huomiseen. Ei tässä kaikkea tarvi yhden päivän aikana tehdä.