La marraskuu 2016

Ihania uutisia monella mutta sit niitä huonojakin :( kurjaa.. Woimia ..Te jotka olette käyny ultrassa jo niin minkä kokoisia teillä on mitattu sikiö?

Mulla omien laskujen mukaan 7+1 ja sikiö oli 8,8mm :happy: paljonko pilvisydän teillä oli mittaa?

Ihania uutisia monella mutta sit niitä huonojakin :( kurjaa.. Woimia ..Te jotka olette käyny ultrassa jo niin minkä kokoisia teillä on mitattu sikiö?

Täälä oli 7.5 mm viikoilla 7+3, hassua ajatella että semmosella alle sentin mittaisellakin jo sydän sykkii kovaa kyytiä :o on se kyllä ihmeellistä tämä uusi elämä! :-) <3

Haa taas on yks päivä takana ja sain jopa vähän kotihommiakin tehtyä...pahoinvoinnista ei tietoakaan..väsykin päivällä lievempänä nyt.muksu kyl nukkuu hyvin yöt mitä nyt koitti 5.30 nousta aamulla ylös :p..palelua esintyy sillon jos syönti väli venähtää...
Onnittelut plussanneille ja ultrassa hyvistä uutisia saaneet! Ite en käy varhaisultrassa ja neuvolakin m:sorry:eni viikolle 12 kuten ekaltakin jotenki niin mun tuuria et lomailee aina just sillon ku pitäs päästä neuvolaan...sit saa parin viikon sisään juosta kaikki neuvolan ja ultran ja lääkärin luona...:happy093ainiin onhan se verikoekki tohon samaan syssyyn vielä...
:goodnight
maan 6+4

Tänään 6+6, ensimmäistä kertaa oli tänään töissä ehkä jopa hieman huono olo, väsymyksen lisäksi. Mutta ei paha ollenkaan, korjaantuu syömällä :) Tuntuis että alkuturvotus on alkanu jopa laskemaan. Pelottavan helppoa ollu kaikki, saa nähä tuleeko edes sen kummempia oireita, vielähän nuo ehtii ;)

Ihania ultrakuulumisia :)

Täällä pitäs vielä viikko jaksaa odottaa. Sitte näkee onko pieni oikeassa paikassa..
Järkyttävät pahoinvoinnit täällä jatkuu jo toista viikkoa putkeen.. Aamusta iltaan huono olo, oksettaa ja mitään ei tee mieli. Kolmena päivänä oon nyt oksentanutki.. Toivottavasti loppus pian, sekään ei lohduta et rv12 yleensä loppuu ku siihen on aikaa se reilu kuukausi..

Tonttu 6+4

Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Täällä ok olot jatkuu, ulkoillessa tulee huono olo. Mistä se lie johtunee.. huomenna pitäs kävellä jokunen kilometri päiväseltään kaupungille ja takaisin, pitääköhän ottaa oksupussi mukaan :grin
Äiti sanoi, että oon vaan tyytyväinen kun ei sen kummempaa pahaa oloa ole nyt ollut, hällä oli kuulemma rv30+ vielä kauhea olo. :bored: en osaa enkä halua ees kuvitella jos on kuukausitolkulla kauhee pahoinvointi.. ei sitä kyllä kelleen toivos.
Tasan 3 vk ekaan neuvolaan..... miks aika ei voi mennä nopeemmin :rolleyes:

Mileim rv 7+1

Sama mulla et tekis mieli bodypumppiin lähtä ja pitää kuntoa yllä, mut tuntuu et rappusten nousuki nostaa sykkeen ja tuntuu rankalta :) Täytys se jotenki pitää kuntoa yllä.
Itse juttelin kunto ohjaajan kanssa ja hän sanoi että jatkat kuntoilua ihan tavalliseen tapaan ja yrität olla miettimättä raskautta yhtään tosin helpommin sanottu ku tehty käyn itse myös pumpissa ja sit muokkaus tunnilla ja rankin tunti on funcsional . Paha olo on mulla helpottanu mutta repäisy kipuja tulee paljon kun esim kääntää kylkeä sängyssä ja nousee ylös jne...

Eilen oli ultra ja ihana oli saada positiivisia uutisia 3 peräkkäisen keskenmenon jälkeen! Eilen siis oli rv 7+3. Yksi pieni ihmisenalku sieltä löyty :Heartred ja sykekin kuului. Mittaa oli 11mm ja vastasi rv 7+1. Lääkärin mukaan kaikki oli hyvin eikä ole mitään syytä huoleen. Mikä helpotus!

Ihanaa että ultrissa on kuultu hyviä uutisia :) Mulla ois tasan viikonäästä se odotettu ja vähän pelottavakin ultra. Ajatukseen siitä että meillä ois jouluna pieni vauva, on jo niin kiintyny, että en tiiä miten sen kestäis jos uutiset ultrassa ei ole hyviä.. Yritän olla liikaa sellasia miettimättä. Just äskön mietin et aah tänä aamuna ei pahoivointia, mutta nyt kun aamupala on syöty tuntuu että se oksennus tulee kohta eka kertaa.

Eilen oli ultra ja ihana oli saada positiivisia uutisia 3 peräkkäisen keskenmenon jälkeen! Eilen siis oli rv 7+3. Yksi pieni ihmisenalku sieltä löyty :Heartred ja sykekin kuului. Mittaa oli 11mm ja vastasi rv 7+1. Lääkärin mukaan kaikki oli hyvin eikä ole mitään syytä huoleen. Mikä helpotus!
Voi oon niin iloinen näistä hyvistä uutisista se antaa jotenkin itsellekkin toivoa et ksikki on hyvin itselläkin kun takana 2 epäonnistunutta raskautta niin en kaipais enää kolmatta. Se tunne kun menin ultraan viimeks ja lääkäri totes et pussi on tyhjä eli tuulimuna aloin vaan hysteerisesti itkemään ja meni kauan et siitä tokeni henkisesti. Nyt myös haave siitä et jouluna on vauva sylissä on vshva ja toivon et se toteutuu ❤️

Nyt mullakin alkoi pahoinvointi :( parina aamuna ollut vähän mutta mennyt ohi kun on syönyt mut nyt ei tahdo mennä :( yök.

Eka neuvola varattu. Aika on kyl vasta 19.4. eli sillon olis 10 viikkoo täynnä. Aika pitkä aika odotella. Pitää ehken miettiä sitä varhaisultraa yksityisellä...

Eilen olis ollu Zumba, mut en jaksanu lähtee. Ilmatkii olis niin nätit, et vois lenkillä käydä, mut jotenkii on vaan veto pois.

6+3

Eka neuvola varattu. Aika on kyl vasta 19.4. eli sillon olis 10 viikkoo täynnä. Aika pitkä aika odotella. Pitää ehken miettiä sitä varhaisultraa yksityisellä...

Eilen olis ollu Zumba, mut en jaksanu lähtee. Ilmatkii olis niin nätit, et vois lenkillä käydä, mut jotenkii on vaan veto pois.

6+3

Tunne ihan sama... ois jumppaa ja salikaveria salille mut ei vaan saa itteesä liikkeelle. Tai kun saisi/kuvittelee et tänään menen niin olo on nikn karsee et varmasti ykä lentäis jos vähänkään hytkyisi/jumppaisi. :dead:

Mä harrastan tanssia/voimistelua ja ohjaan esikoisen kanssa sellasta vauva jumppaa missä siis tehdään kevyttä lihaskunto jumppaa vauvan kanssa. Treenejä on neljä kertaa viikossa eli kohtuullisen paljon. Vielä ei mitään suurempaa ongelmaa ole tullut muuta kun huomaan hengästyväni tosi nopeasti. Suunnitelmissa on jatkaa kevät kausi loppuun ihan normaalisti ja esiintyäkin aijon kevät näytöksessä. Silloin viikkoja on kasassa 13 ja sen jälkeen ajattelin laittaa tanssi harrastuksen tauolle, toki aijon silti pitää kuntoa yllä vähän kevyemmällä kuntoilulla :)

Onko muilla alaselässä pistelevää kipua ? Mulka ollu koko viikon ja mietin onko se huono enne mut kai oon vähä turhan tressaava näiden oireiden suhteen :(

Huh huh tätä mahan kokoa...ekalta oli varmaan puolessa välissä tän kokonen :woot: koitappa tässä olla paljastumatta kaikille vielä tässä vaiheessa..:grin nyt mennään kuitenki vasta 6+5 viikolla...

Takaisin