La marraskuu 2016

Ooh, apteekkiin oli ilmestynyt uusi vauvan odotus-opas. Siis vuosimallia 2016-2017. Työvuorolistoja töistä hakiessani silmäni bongasivat sen heti. Saa nähdä kuin moni työkaveri näki, kun koitin sujauttaa sen salaa laukkuun. :)Sisältöhän niissä on aina sama, mutta silti.
Ylihuomenna on eka neuvola. Jännää on joka kerta, vaikka jo kolmas vauva tulossa. Ultraan voi edes laskea viikkoja kun ahdistaa. Talous ei anna myöten mennä ar-ultraan yksityiselle.
Ihanaa kun niin moni on saanut hyviä uutisia ultrista!!:Heartred Ja olen niiiiin pahoillani kaikkien ryhmästä vetäytyneiden puolesta!:crybaby2

Asiasta toiseen, ei liity mitenkään vauvoihin. Kauan kaivattu lapsivapaa bileristeilymme Ruotsiin, kun on saanut uuden käänteen ja biletys jääkin vähän vähemmälle, olisiko kenelläkään antaa hyviä shoppailu vinkkejä Tukholmaan? Myös lastenvaate- ja tarvikekaupat huomioidaan.

Salmaa 7+5

Huh huh tätä mahan kokoa...ekalta oli varmaan puolessa välissä tän kokonen :woot: koitappa tässä olla paljastumatta kaikille vielä tässä vaiheessa..:grin nyt mennään kuitenki vasta 6+5 viikolla...
Mulla kans sama ongelma mahankans :-D Koitappa tätä sit peitellä :-)

Eilen sain aikaseks tilattua neuvolan, mikä olis 13.4 ja silloin olisin viikolla joku 9. Aloin miettimään, jos kuitenkin menis varhaisultraan, kun en nyt tiiä saanko sitä neuvolan kautta ollenkaan, kun meni toi eka neuvola sen verran myöhäselle. Pelko tässä ittellä on, kun taas on aika oireetonta. Oli kyllä kaks edellistäkin raskautta oireettomat, mutta kuitenkin, kun yks kkm on takana, niin aina sitä jotenkin pelkää, että osuu uudestaan.
Täälläkin on turvotusta ihan hirveesti vaikka viikkoja ei oo vielä kuin 5+3. Aika vaikee on salailla tätä mahan kokoa.

Oon vähän kahden vaiheilla alkaako mulla raskauspahoinvointi nostaa profiiliaan vai onko tää sitä samaa vatsatautia mikä mun työpaikalla velloo... Oikeastaan just nyt ihan sama, ainut mikä jännittää ja huolettaa on ne isoisän hautajaiset lauantaina, ettei mikään nyt vaan vaarantaisi mun osallistumista sinne ja/tai mun oloani sen iltapäivän ja illan aikana. Muutenkin stressiä jo siitä saanko tän turvonneen mahani olemaan herättämättä huomiota siellä kaikkien sukulaisten keskellä (heh, ja myös mun oman perheeni, jotka nekin sais olla vielä hetken autuaan tietämättömiä). Ja oishan mulla huomenna se ultrakin, en millään haluaisi joutua jättämään sitä väliin. Ärsyttävää.

Nyt 7+1

Hui,huomenna ultra aamupäivästä. Jännittää mutta samalla alkanut vähän pelottaa,että jos siellä ei olekaan mitään. Hirveä pahoinvointi ja tänään ja eilen vatsaa juilinut,mutta eihän se vielä mitään takaa. Jospa huomenna saisi hyviä uutisia. Vatsassa kiertää kun niin jännittää.

Tuosta turvotuksesta. Onneks mulla on vielä tallella vaatteita ennen painonpudotusta (-20 kg pari vuotta sitten pudotettu), niin voin ettiä niistä tähän alkuun sopivia vaatteita. Masutuubi himoittas kyllä jo tilata.

Heippa, sopiiko vielä joukkoon mukaan? Tänään tein positiivisen testin, la olisi 27.11:) ennestään löytyy poika 06/14.

Mukaan vaan ja onnea plussasta! :-) täälä pahoinvointi aika kovana, aamulla vesimeloni pysy ehkä puoli minuuttia sisällä :o nyt iltaa kohti ollut onneksi vähän parempi olo. Jotenkin nyt on enemmän semmonen todellinen olo kun kävi eilen sielä varhaisultrassa :-)

Täällä alkoi sitten vanhat tutut mielihalut. Tästä eteenpäin elän sitten taas hummuksella ja suolakurkuilla. :p

Huomenna "tuomiopäivä", eli lääkärin vastaanotto. Todennäköisesti myös ultraa samalla. Jännittää niin että heikottaa.

piipaa 7+5

Mäkin tajusin testin tehdä kun aamulla alkoi pahoinvointi kun kahvia join, näin on ollut vain esikoisen kanssa! Toivottavasti Pikkumyy93 pahoinvointi ei jatku noin pahana, sympatiat sinne!

Kiitos kun otatte vastaan :) kerkesin vähän jälkijunassa ryhmään kun LA niin loppukuusta niin olette jo kerenneet toisiinne vähän tutustumaan, yritän kiriä juttuun mukaan :)

Tervetuloa uudet, joukkoon mahtuu kyllä! :p

Minuu vähän jopa harmittaa kun täällä yleensä aamun paras hetki on aina aamupalan jälkeen kuppi/kaksi kahvia ja joku kahvikeksi tai pari palaa suklaata, ja nyt sitä kahvia ei tee kertakaikkiaan yhtään mieli. Mitäpä sitä väkisinkään alas kurkusta tunkemaan, kun voi sitten olla kokonaan ilmankin.
Toivottavasti kahvi alkaa maistua viimeistään marraskuun jälkeen taas :p
Pahasti tuntuu sille, että iltaa kohti pahoinvointi nostaa päätään.. :meh:

Mileim rv 7+2

Voi oon niin iloinen näistä hyvistä uutisista se antaa jotenkin itsellekkin toivoa et ksikki on hyvin itselläkin kun takana 2 epäonnistunutta raskautta niin en kaipais enää kolmatta. Se tunne kun menin ultraan viimeks ja lääkäri totes et pussi on tyhjä eli tuulimuna aloin vaan hysteerisesti itkemään ja meni kauan et siitä tokeni henkisesti. Nyt myös haave siitä et jouluna on vauva sylissä on vshva ja toivon et se toteutuu ❤️

Voi, minä niin tiedän tuon tunteen. Monesti olen miettinyt, mikä tarkoitus näillä on. Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin. Meillä molemmilla.

Voi kun jännittää! Aamulla mulla on neuvolalääkäri, joka ultraa! Viikkoja nyt 8+2. Pelkään niin paljon, että jokin on vialla, vaikkei oireista mikään viittaa sellaiseen. Mut aamulla selviää onko sykettä ja miten vastaa viikkoja.

Onko teillä pahoinvoivilla kokemusta pahoinvointirannekkeesta?

Mulla auttoivat kyllä edellisessä raskaudessa jonkin verran...vielä en oo tässä raskaudessa tarvinnut...itellä puti kyl vähän hakemalla hakee se kohta et missä paras...et ei ihan ohjeen mukaan sattunut oikealle kohdalle...

Takaisin