La marraskuu 2016

Mun piti olla sekaantumatta mihinkään keskustelupalstoihin tai nettiryhmiin jos plussa tulee mutta tässä sitä taas ollaan...:grin Eilen plussattu, tajusin yhtäkkiä senkin mahiksen ettei menkat alakkaan vaan nää masujuilinnat voi olla jotain toivottavampaa. Taustalla viime syksyltä tuulimuna joka tuli ulos vasta viikolla 12 joten kyllä taas pelottaa... Tänä aamuna tein varmistustestin digillä, raskaana 2-3vk eli pieniin päin ollaan ennenkuin toisin todistetaan :woot: edellinen tarttu matkaan ekasta yrittämästä, tää toinen teki samoin. Tuulimunan jälkeen tarttettiin aikaa että henkisesti on taas valmis uuteen koitokseen ja nyt oli sen aika. Vielä pitäis jotenkin miehelle kertoa että taas on ilon ja pelon aihetta :nailbiting: kunhan saapuu kotio..

Edit. Niin ja siis nyt 4+1-3, ei täyttä varmuutta koska kierto vähän heitelly tm jälkeen. LA kuitenkin jossai marraskuun lopulla!

Tein tänään tossa pari tuntia sitten raskaustestin ja näytti plussaa! :happy: Jotenkin vaan oli sellanen fiilis, et olisin raskaana ja päätin tehdä ensin ihan liuskatestin, siihen tuli haalea toinen viiva ja hetken päästä tein Clearbluen ja näyttöön pamahti raskaana 1-2!:happy: Ollaan kihlatun kanssa varsinaisesti yritetty joulu-tammikuusta asti ja vihdoin tärppäsi! Jotenkaan en vieläkään oikein usko, että olen oikeasti raskaana. Tuijottelen vaan tuota testiä vähän väliä.

Miehelle en ole päässyt kertomaan kun ei ole tullut vielä kotiin. Jännittääää! Raskauslaskurin mukaan laskettu aika olisi 29. Marraskuuta! Esikoinen olis tulossa!:Heartred
Onnittelut plussauksestsa :) toivotaan et kaikki menee niinku pitää ja marraskuussa on nyytti kainalossa <3 meillä on sit yhden päivän ero la: han ❤️

Täälä pahoinvointi on joinakin päivinä pahempi ja joskus taas vointi ihan hyvä. Mutta ei yökkäilykään tunnu enää niin pahalta ku kävin tänään varhaisultrassa ja siellä oli kaikki hyvin ja sikiöllä vahva pulssi <3 sano myös että kohdun seinämät ovat paksut mikä viittaa vahvaan hormonituotantoon ja pötkylä oli hyvän mittainen viikkoja kohden :-)

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!

Mekku, pahoittelut, toi on niin kamalaa kun viedään matto jalkojen alta noin :(

Täällä täytyy vielä jännittää kolme päivää, sitten ultrataan taas (2 vko sitten alkio ja syke siis näkyi, mutta verikoetulokset oli vähemmän optimistisia). Jotenkin olen jo henkisesti valmistautunut siihen, että uutiset eivät ole hyvät ja olen jo järjestellyt viikonlopun aikatauluja niin, että jos tässä taas kaavintaan joudutaan.

piipaa 7+4

Mun täytyy myöntää että en aiemmin osannut pelätä keskenmenoa/tuulimunaa. Mutta nyt kun olen lukenut muiden kokemuksia niin pelottavaa miten paljon ja useille ikäviä tapahtumia tapahtuukaan :(

Ihania uutisia monella mutta sit niitä huonojakin :( kurjaa.. Woimia ..Te jotka olette käyny ultrassa jo niin minkä kokoisia teillä on mitattu sikiö?

Meidän luomuplussa muuttui luomukeskenmenoksi :(
Poistun takavasemmalle
Jaksamista Mekku! On hyvässä muistissa joulukuulta miten pahalle tuo tuntuu, kun yhtäkkiä sitä vauvaa ei enää olekaan... Itse en ollut koskaan kokenut mitään vastaavaa surua.

Mekku, pahoittelut <3 Minulla oli km viimeksi marraskuussa. Koville se aina ottaa, mutta ajan kanssa helpottaa.

Voi että kun nuo huonot uutiset ihan sydäntä riipii:sad001 Onneksi iloisia uutisia kuitenkin monilla.
Kolme päivää sitten kirjoittelin tänne, ettei muita oireita ole kuin väsymys ja vilu.. Nyt niitä on sitten ilmaantunut. Välillä tulee ihan kamalia huimauskohtauksia, jopa makuuasennossa! Mieheni tiesi kertoa, että niin oli esikoisen kohdallakin. Näköjään aika kultaa muistot :grin Käytiin toissapäivänä katsomassa frozen luistelunäytös. Minä vollotin esityksen alusta loppuun, kun ne pienet luistelijat oli niiiiiiiin liikuttavan suloisia. Eli todellakin nyt eletään tunteet niin kovin ja sitä itkun määrää! Toisaalta välillä ihan naurattaakin tää yliherkkyys, enkä ole ainut!
Tämä on ihanan aktiivinen ketju! Mukavaa lukea muidenkin kuulumisia ja ajatuksia:)

Muokattu viimeksi:
Voi ihanaa lukea iloisia uutisia ultrasta onnea onnea kaikille täällä vielä tosiaan edessä se hetki ja jännittää ihan sikana tulin just jumpalta ja tuntu ettei olis jaksanu ensinnäkään lähteä ja sit huomas kyllä et väsy tuli liikeitä tehdessä pian mut yritän kuntoilla kyllä ettei kiloja tulia niin kamalasti ku ekan kans silloin rasjaus kiloja kerty 23kg ja vauva paino vaan 2,5kg

Sama mulla et tekis mieli bodypumppiin lähtä ja pitää kuntoa yllä, mut tuntuu et rappusten nousuki nostaa sykkeen ja tuntuu rankalta :) Täytys se jotenki pitää kuntoa yllä.

Takaisin