marre
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mun isä on myös alkoholisti. Hän ei itsekään tiedä minkä takia tarttuu pulloon yhtäkkiä. Jokin vaan napsahtaa päässä ja hän muuttuu sitä myöten ihan toiseksi ihmiseksi. Ei kuitenkaan ole väkivaltainen, vaan lähinnä huolestuttaa mitä hän itselleen tekee. Kuivia jaksoja voi olla viikkoja, kuukausia tai jopa vuosi. Sit kun hän alkaa juomaan, niin se on raakaa viinaa suoraan pullosta ja menee niin huonoon kuntoon että välillä on sitten ambulanssilla kiireesti menty. Lähes joka kerta joutuu meneen myös katkasuhoitoon. Äiti joutuu aina auton avaimet piilottamaan ja viinakätköt ehtimään. Kerran hän kännipäissään ajoikin kolarin. Isällä ja äidillä on tämän asian takia mennyt huonosti jo vuosia mutta pysyvät silti yhdessä, koska äiti joutuu isästä huolehtimaan kun ryyppyputki sattuu. Isä ei myönnä että hänellä on ongelma ja kenellekään ei saa asiasta mainita. Isäni ei tule olemaan pitkäikäinen. Eniten tää on vaikuttanut äitiin ja pikkuveljiin. Mulla on silti hyvät välit vanhempiini. Erityisesti äitiin.
Mieheni vanhemmat ovat edelleen onnellisesti naimisissa. :)
Me erottiin mieheni kanssa vuonna 2011 ja oltiin erossa yli vuosi ennen kuin palasimme uudestaan yhteen. Asuimme eri paikkakunnilla. Lapsiin se vaikutti kovasti. He eivät voineet hyvin. Erityisesti poikaan se vaikutti kovasti. Huomattiin että olimme lopulta onnellisimpia yhdessä lasten kanssa. Maaliskuussa mentiin maistraatissa naimisiin. Marraskuussa tulisi 16 vuotta yhdessä oloa, mutta siitä vähennetään se reilu vuosi. Ehkä se ero teki ihan hyvää. Huomattiin mitä oikeasti menetettiin.
Mulla oli viikko takaperin kovia supistuksia molemmin puolin. Alaselkä oli ihan tulessa enkä pystynyt liikkumaan kun supistus tuli. Nyt ei onneksi ole ollut sellaisia supistuksia.
34+3
Mieheni vanhemmat ovat edelleen onnellisesti naimisissa. :)
Me erottiin mieheni kanssa vuonna 2011 ja oltiin erossa yli vuosi ennen kuin palasimme uudestaan yhteen. Asuimme eri paikkakunnilla. Lapsiin se vaikutti kovasti. He eivät voineet hyvin. Erityisesti poikaan se vaikutti kovasti. Huomattiin että olimme lopulta onnellisimpia yhdessä lasten kanssa. Maaliskuussa mentiin maistraatissa naimisiin. Marraskuussa tulisi 16 vuotta yhdessä oloa, mutta siitä vähennetään se reilu vuosi. Ehkä se ero teki ihan hyvää. Huomattiin mitä oikeasti menetettiin.
Mulla oli viikko takaperin kovia supistuksia molemmin puolin. Alaselkä oli ihan tulessa enkä pystynyt liikkumaan kun supistus tuli. Nyt ei onneksi ole ollut sellaisia supistuksia.
34+3
. Ihanaa! Vasta plussailtiin ja kohta synnytellään.. Tosin toiset ennemmin ja toiset myöhemmin. Itse varmaan joulukuussa vasta, jos vanhat merkit paikkansa pitää. Olen siirtyny synnytystarinoista noihin jännäilyketjuihin
Taustalla yleensä vaan seuraan.Kolmas raskaus,mutta oli ihan uusi olotila!Tosin kun poika on syntynyt -04 ja tyttö -05 niin hyvin on kaikki unohtunut..