Hopeasydän
Vauhtiin päässyt keskustelija
Kiki80 ne kattoo enimmäkseen kokonaistilannetta ja uskon että huomioi jonkun verran äidin väsymyksen, mutta uskon että paikka kohtasta kuinka painava asia äidin väsymys on. Kannattaa mainita neuvolassa jo asiasta.
Käytiin tänää kaupungissa ettimässä miehelle housuja ja itelle kävin ostamassa vadelmanlehtiteetä, kotiin tultua laitoin pyykkikoneen päälle ja aloin silittämään ja lyhentämään makuuhuoneen verhoja (3kpl melko painavia pimentäviä) siinä meni reilu pari tuntia ja voi jesus että oon ollu nyt kipee!! Saa nähdä saanko ollenkaa nukuttua ku särkee niin kovaa selkää, mahaa ja jalkoja.. ois vissii pitäny kuunnella kehoa ja lopettaa ihan viimestään toisen verhon jälkeen, mutta ku oon jääräpää ja halusin ne valmiiks tänää että ei tarvii miettii niitä koko aikaa. ..

Käytiin tänää kaupungissa ettimässä miehelle housuja ja itelle kävin ostamassa vadelmanlehtiteetä, kotiin tultua laitoin pyykkikoneen päälle ja aloin silittämään ja lyhentämään makuuhuoneen verhoja (3kpl melko painavia pimentäviä) siinä meni reilu pari tuntia ja voi jesus että oon ollu nyt kipee!! Saa nähdä saanko ollenkaa nukuttua ku särkee niin kovaa selkää, mahaa ja jalkoja.. ois vissii pitäny kuunnella kehoa ja lopettaa ihan viimestään toisen verhon jälkeen, mutta ku oon jääräpää ja halusin ne valmiiks tänää että ei tarvii miettii niitä koko aikaa. ..

käänsin kylkeä niin siitä se alkoi. Oli niin kovaa kipua etten pystynyt olemaan, helpotti kun nousin istumaan. Ei se kestänyt ehkä kun 15 sekunttia mutta tuntui ikuisuudelta. Voikohan paikkojen löystyminen tuntua niin pahalta? Onko kellään muulla ollut vastaavaa?
itse halusin yllättyä sitten salissa. Mutta enhän minä eilen sitten malttanut silmiäni kiinni pistää kun ultrattiin 

Ihana sinun reipas poikasi. :)