Nunutin,meillä on kaukaloa käytetty vain autolla matkustaessa,eli kauppareissuilla. Meillä on ollut käytössä pelkkä kaukalo,ilman sitä telakkaa,jolla pystyy sit työntämään kaukaloa ja vauvaa vaikka kaupassa. Hyvin on pärjätty ja kaikki 4 käyttäneet samaa kaukaloa ja vielä on hyvässä kunnossa. Käytettynä saatiin minun tädiltä. Paljon kuljen jalan,meillä yksi auto,joten vaunuilla on paljon liikuttu paikasta toiseen.
Tosi monella on samansuuntaisia lapsuusmuistoja kuin itsellä,vanhempien ero,alkoholia,isäpuolia joiden kanssa ei tule toimeen ja jotka vaihtuivat usein. Sen pidempää sepustusta kirjoittamma,surullisen yleistä näyttää olevan. Samaa en omille lapsilleni halua ja tähän saakka mennyt todella hyvin,uskon vakaasti,että miehen kanssa ollaan onnellisesti yhdessä,kunnes kuolema erottaa. Oltu pian jo 13 vuotta :)
Tosi monella on samansuuntaisia lapsuusmuistoja kuin itsellä,vanhempien ero,alkoholia,isäpuolia joiden kanssa ei tule toimeen ja jotka vaihtuivat usein. Sen pidempää sepustusta kirjoittamma,surullisen yleistä näyttää olevan. Samaa en omille lapsilleni halua ja tähän saakka mennyt todella hyvin,uskon vakaasti,että miehen kanssa ollaan onnellisesti yhdessä,kunnes kuolema erottaa. Oltu pian jo 13 vuotta :)
Jos noin voi sanoa..varmasti ongelmia löytyy joka vuosikymmeneltä. Minulla on ns. ääripää kokemus vanhemmuudesta. Äitini omisti elämän lapsilleen. Sekään ei ole hyvä juttu. Hän varjeli meitä pettymyksiltä ja pehmensi kaikki elämän kolhut vielä aikuisiälläkin.
..mutta tosiaan niin hyvässä kuin "pahassakin".
Sitten siellä sairaalassa mukana oli vielä Janne Kataja (ei mitään hajua miksi)
että sellasta. Saa nähä uskaltaako ens yönä mennä ollenkaan nukkumaan ku tollasta unia näkee...
Ensimmäisen lapsen kohdalla tunsin potkuja tosi vähän koska istukka oli edessä, nyt on ihan eri meno tuolla vatsassa :) Mutta se on ihan hyväkin. Ei stressaa kun tuntee ne liikkeet. Ensimmäitä odottaessa jouduinkin jo sairaalaan rv 33 joten nyt hyvä tilanne kun ei myrkytyksen oireita paljoa ole. Jännittää nyt tuleeko kokoaikainen lapsi ja onko synnytys alateitse vaiko sektio kuten ensimmäisen synnytys. Mutta tärkeintä että tulisi terve lapsi. Minulla on diabetes, ja sain aika raskauden alussa aloittaa insuliinin pistämisen iltaisin. Nyt eilisestä asti olen myös pistänyt aterioille koska verensokerit ovat nousseet paljon. Tähän asti ollut melko hyviä arvoja. No se on lapsen parhaaksi eikä kestä enää kauan onneksi.