Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
en oikeesti tienny olisinko itkeny vai raivonnut, otti niin sikana päähän ja ärsytti koko loppumatka kotiin tullessa. Nyt koko kämppä haisee ihan järkyttävälle,kun piti alkaa niitä kenkiä pesemään ja hinkkaamaan. kuoman varsikengät lapsella,niin ne varretkin oli ihan täynnä paskaa. Mulla ei oo koiria eikä koira ihmisiä vastaan mitään, mutta tätä mä en käsitä että niitä jätösiä ei voi kerätä pois jos ne on jalkakäytävällä tai ihan siinä vieressä nurmella. Ei nimittäin oo eka kerta kun tätä asiaa joudun kiroamaan
Kyllähän se paska sieltä maasta maatuu, mutta entä sitten kun ne on lasten vaatteissa ja naamassa, ei ne ihan itsestään niistä pois haihdu
. Ei auta kun alkaa pyykin pesuun. Jospa tää ärsytys vähän laimenee,kun saa purkaa sitä ulos. Pientähän tämä on mutta, ei voi mitään kun keittää niin sillon se keittää. Kiitos ja anteeksi. 34+3

mä kun olin hiukan ajatellu että mulle ei ees välttämättä pidetä mitään, mutta niin vaan sai ne mut yllätettyä ihan täysin 

Onnea piiu täältäkin
Meidän vauva sai myös tyttöserkun edellisyönä ja jotenkin konkreettisemmaks tuli, että apua pianhan täälläkin on la!
Eilen olin menossa äidin luo oman serkun kanssa muka yllättämään äitiä, kun serkku ei oo sen luona käyny ja samalla oli tuonu omenia mun äidille, mutta mäpä tallustelinkin suoraan mitään tietämättä omille babyshowereillemä kun olin hiukan ajatellu että mulle ei ees välttämättä pidetä mitään, mutta niin vaan sai ne mut yllätettyä ihan täysin
Viime yö onki sitte ollu tosi rankka, kun lonkkia on särkeny niin kovaa ja mieskin kuorsannu etten oo saanu nukuttua kun max tunnin pätkiä ja valvoi 3-6 välin kokonaan ja siirryin sohvalle nukkuu, mut sielläki heränny vähän väliä, saa nähdä mikä zombie oon tän päivän![]()
Sympatiat lopulle!Mä ehkä haluisin! Tosin tohon 1.10 ei kerkeä millään, mutta jos 22.10 pääsis niin vois yrittää! :'D Ei kukaan oo ees kertonut mulle tuommoisista mitään vielä ^^' Täällä päässä ei ollut puhetta ja neuvolaan siellä päässä pääsen vasta 6.10 että sekin menee myöhäiseksi. Tosin voikohan noille ilmoittautua itse ;o Sittenhän se onnistuisi.Tulitukka, meinasitko käydä KYSin synnytysvalmennuksessa? Mä sain tänään ne ajat, 1.10 ja 22.10 olis mahollisuus. En tiiä uskallanko mennä, mun tapauksessa tieto lisää tuskaa :D
Madeline mulla on kans pitkittynyt flunssa. Toinen antibioottikuuri jo päällä. Huomaa kyllä heti olossa että tää flunssa rasittaa tavallista enemmän.
Okei, mukava kuulla vertaiselta :) Tai siis ei kivaa, että olet kipeänä, mutta jotenkin kun vietän päivät pitkät yksikseni yskäni kanssa kotona (landella), niin rupeaa seinät kaatumaan päälle ja mietin kaikkia kilipäisiä asioita. Mä olen ihan tööt, varsinkin aamuisin tuntuu etten herää millään.
Mä ehkä haluisin! Tosin tohon 1.10 ei kerkeä millään, mutta jos 22.10 pääsis niin vois yrittää! :'D Ei kukaan oo ees kertonut mulle tuommoisista mitään vielä ^^' Täällä päässä ei ollut puhetta ja neuvolaan siellä päässä pääsen vasta 6.10 että sekin menee myöhäiseksi. Tosin voikohan noille ilmoittautua itse ;o Sittenhän se onnistuisi.
t. ulkona kaikesta
Voin myös samaistua tohon sun yskään ja oksentamiseen! Ihan kamalaa. Tuleeko sulle kipeitä supistuksia? Mulla ainakin yskiessä sattuu niin paljon mahaan että pelottaa että vauva pullahtaa ulos.
Minä ymmärrän sen ja kannatan myös niitä, mutta ihan oikeasti en ole halukas millään tavoin synnyttämään alakautta ellei äkisti synnytys ala spontaanisti ja tyttö jo vauhdilla tulossa.. Todella ahdistavaa..