Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yösyöttö on aivan mahtava! Yllättävän paljon oppii siitä kirjasta. Ja jatko-osa, Tarhapäivä on kans hyvä.Suosittelen Yösyöttö-kirjaa, luin sen alkuraskauden aikana jo ja nyt vasta äskettäin sain tietää että siihen on lisäosiakin olemassa!

Minä oon odotellut tuollaista energiapiikkiä, ikävä kyllä turhaan tähän mennessäMutta meille tulee huomenna pesutorni!!!
Olen haaveillu sellaisesta vuosia ja nyt siitä tulee totta!!! Jos vaikka viimein saisi nuo vauvanvaatteet pestyä![]()
Onnea minunkin puolesta :) kuinka iso vauva oli? Kuinka hän voi nyt? Miten sie jakselet?Kiitos kaikille onnitteluista :)
Syynä sektioon oli siis jo rv.25 alkaneet virtausmuutokset napanuorassa. Lopulta siinä oli blokki, kireyttä virtauksissa ja vauva käytti kompensaatiomekanismeja. Istukan toiminnasta ilmeisesti yli puolet oli jo poissa. Sektio tehtiin käynnistyksen sijaan koska vauva ei olisi kestänyt synnytystä.
Piiu87

Hienoa että sektio meni hyvin!

Kohdunsuu kiinteä, kiinni ja 3cm. Lääkäri sanoi vain, että jos toistuu, niin yhteyttä sinne päin ja herkästi sairaslomalle jos siltä tuntuu, ettei töissä jaksa/pysty olemaan.Mulle sanottiin eilen et varsinkin jos istukka on etuseinässä ni jos vauva kääntää itteesä sillee et on selkä masua vasten ja jalat/kädet on sisälle päin ni ei välttämättä tunne niitä liikkeitä. Ja se on ihan normaalia. Ja jos tuntuu ettei niitä liikkeitä tunne ni pitää käydä kyljelle ja laskee iha niit liikkeitä..Nii täälläkö se keskustelu oli että liikkeet tuntunut nyt vähemmän ? Ku mä kyllä tunnen liikkeitä , mut paljon hiljempaa ku jonain päivinä.. Tuolla kaukana sisällä ? Ja tää siis oli normaalia ?
Lakritsi 30+0
mulla ne liikkeet. Sit joinain päivinä on vaan vaimeita "vetoja", kunnes seuraavana päivänä sisukalut menee ympäri..
Mulla vaihtelee tosi kovasti vauvan liikkuminen. Joinain päivinä ei pysty seisaalteen oee kun alkaa kauhee rumba ja toisina päivinä tuntuu enemmänkin selässä ja pepussamulla ne liikkeet. Sit joinain päivinä on vaan vaimeita "vetoja", kunnes seuraavana päivänä sisukalut menee ympäri..
Mikähän siinä on, kun aina kun yritän ottaa videokuvaa "alien-mahasta" eli siitä kamalasta muljuamisesta, niin se loppuu![]()