Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on melkein samassa kohti sellaista pistävää kipua,kuin juostessa alkaa kylkeen pistämään. Välillä on päiviä ettei pistä ja toisina päivinä sattuu pitkiäkin aikoja. Vauva jyskyttää just tuonne kohtaan ja venyttelee niin varmaan siitä johtuu. Ikävä tunne 34+2 ja onnea piiu!Hei, Onko kellään muulla vain yksi kohta arkana vatsasta? Minulla tuntuu navasta yläviistoon oikealle noin 5 cm kipeänä koko ajan. Potkuja tulee eniten tähän kohtaan,joten mietin,että oisko vain niistä arka? Muilla kokemuksia! Maanantaina olin ultratassa taysissa ja siellä oli kaikki hyvin,mutta sen jälkeen arkuus lisääntynyt.Soitin taysiin,mutta sanoivat vain,että lepäile... Samaten verenpaineet on ok ja ei ole turvotusta pahemmin eikä kutinaa.Päänsärkyä ollut muutamana päivänä,mutta ei koko päivää. Raskausdiabetes,johon on pitkävaikutteinen insuliini. Niin ja keskusteluja seurannut pidempään täällä,mutta itse ei ole tullut mitään kirjoitettua.Laskettuaika 11.11 eli nyt rv 32+5 :)
Voi että, kylläpä sykähdyttää vauvauutinen :)Meiän piti lähtee aamulla käymää käyrillä.. siis ihan kamala tunne ku vauva,joka myllää tavallisesti koko ajan, ei liiku yhtään.. jonku puoltoista tuntia kuulostelin ja tökin ja kaikkee mut ei mitää tapahtunu.. no tokiha se iski hirveen paniikin et nyt ei oo kaikki kunnossa..
Kaikki kuitenki oli kunnossa,hyvät sydänäänet ja potkutki löyty heti ku tuli painavaa ja puristavaa masun päälle.. nyt viel oottelen et lääkäri ultraa varuiks.. mut kuulema näillä viikoilla,ja varsinki ku istukka on etuseinämässä, ku vauva kääntelee ja vääntelee ihteesä ni ei aina tunnu... huhhuh!
Nempsu 31+6
jostain blogista luin alkuraskaudessa jo ton vinkin! Mulla meinaa kanssa olla niin että itse en jostain syystä tunne kaikkia liikkeitä, mutta ne kyllä näkyy ulospäin ihan selvästi. Ja onnea Piiu! Itelle alkaa tulla paniikki jo muuttokamojen purkamisen kanssa kun haluaisin pienen ihan uuteen ja valmiiseen kotiin
vaikeeta purkaa kun vauva punnaa jaloillaan mahan läpi kun oon seisovilteen ja samalla työntää päätään virtsarakkoon päin!