La Helmikuu 2016

Mullakin on ollut tunnon tuskia ajoittain tästä suurentuneesta olemuksesta. Lantio selkeästi leveämpi, kuten myös reidet. Rintsikoissa on siirrytty B kupista D:hen. Itse en tässä vartalossa viihdy, toivon ettei "ylimääräisiä"senttejä kauheasti jää.. :/

Ja toivoisin omaavani käsityö geenejä, muttei mulla puikot ja koukut kyllä hyppysissä pysy.. :D

Mulla tää mahan koko tekee elämästä nyt jo tosi vaikeeta. Hirvittää ajatella mitä on vielä tulossa :( selkäsärky, supistelu ja jatkuva närästys tekee elämästä tuskaista. Nukkuminen on jo nyt hankalaa. Saa nähdä millaiset univelat on jo ennen vauva-aikaa... Vali vali... Tuntuu että ei sais valittaa, kun vihdoin on näin hyvillä viikoilla että mieli on jo rauhallisempi. Silti olisin valmis laittamaan masun välillä hetkeksi narikkaan :)

Yh.. mulle iski nyt sitte mahatauti. Just pahimpaan aikaan ku pitäis pakkailla ja perjantaina muuttaa..

Nää maanantait on kyllä sieltä ja syvältä, ennenku kroppa taas lähtee liikkeelle ni selkä vetää illaks iha jumii... Hyh. Sitkeästi aijon silti lähtee pimeesee mettää viemää koiraa ettii supia :D

Joutuu näköjään hakee uuet toppahousut. Laitoin lenkille viime talven housut (auki tietty ku ei nappi ja vetskari menny kiinni) mut silti paino inhottavasti alamahaan :/

Minäkin tuossa koiria viedessäni metsälle huomasin ettei nuo toppahousut enää sovi jalkaan. Tai sopihan ne, mutta puristi tosi inhottavasti. :/

En löydä puhelimella, onko forumilla RaDille omaa keskustelua? Tänään tuli tuomio :/

Ei taid täällä julkisella puolella olla... Vaikka rasituksessa arvot ylittyy, ei välttämättä kotimittailuissa tuu yhtään ylityksiä. :)

Milläs viikoilla on taas sitte lääkärineuvola? Vai vaihteleeko seki paikkakunnittain. Aattelin et olis kiva käyjä tarkistuttamas toi alakerta et siel on kaik hyvin

marinellahi mä kävin 27+jotain lääkärineuvolassa. Taitaa se vähän vaihdella. En tiiä millon seuraava käynti.. Lääkäri ei tosin ees kattonu alakertaa vaikka siitä kysyin, kun kaikki "kuulosti olevan ok". Mutta riippuu varmasti lääkäristä ja tosiaan jos on jotain huolta niin eiköhän ne silloin katso herkemmin.

Täällä ei ees katella alakertaan jos ei oo supistellu. Mä kävin tossa pari viikkoo sitte lääkärissä 28 viikolla.

Mulla on lääkärineuvola vasta rv 36 mutta kyllä sitä ennen jo on pakko päästä kans tarkistuttamaan tilanne, ja koko raskauden aikana ei ole yhtäkään tutkimusta tehty, vaikka muistan edellisellä kerralla ainakin 2 tarkistusta olleen.

Sairaaloissa jaettu Libero-laukku siirtyy jaettavaksi K-kauppoihin. Nyt tarttee kaikenmaailman koodit ja liput ja laput millä sen saa kaupassa kassan läpi. Turhaa sanon minä, phuuh. Olisin mielelläni tuonut sen suoraan sairaalasta.

Mä en tiiä onko mulla enää lääkärineuvolaa, kun joka tapauksessa käyn tuolla äitipolilla 4vko välein lääkärillä...

Mä kävin eilen äitipolinpäivystyksessä tarkistaa tihkuu ko lapsivettä. Tekivät kaikki tutkimukset ja oli ok. Eli ei ollu tihkunu todistettavasti... seuraavan kerran pitää mennä heti jos tuntuu että jotain lorahtaa.. lääkäri oli todella mukava ja ultras että poika voi hyvin ja painoakin oli kertyny 1024 g viikot 27+0. Hyvät sykkeet ja virtaukset. Verenpainetta käski vielä kotona seurailemaan vähä tiuhempaan.
Mistä sen lipukkeen/koodin saa tuohon laukkuun ? Saako vasta ku on synnyttäny

"Vastasyntyneen vanhempi liittyy ensin Libero-kerhoon ja kirjaa lapsen syntymän tai lasketun ajan kerhosivullensa. Raskaana olevat voivat kirjata lapsen lasketun ajan aikaisintaan raskausviikolla 32. Syntymäaika pitää kirjata viimeistään kun lapsi on viisi viikkoa vanha.

Liberokerho lähettää uudelle jäsenelle postikortin, jota vastaan laukun voi noutaa veloituksetta
K-citymarketista, K-supermarketista tai K-marketista 1.11.2015 alkaen. Postikortissa on viivakoodi, joka luetaan kassalla. K-Plussa-korttia ei vaadita laukun lunastamiseen."

Tällai lukee K-ruoka sivuilla.

Onko siellä Libero-laukussa jotain sisällä? Tuotteita? Se on minusta super-ruma, voi olla etten jaksa vaivautua hankkimaan.

Takaisin