La Helmikuu 2016

Huh Huh, en viitsi edes ajatella tuollaista että pitäis alkaa muuttoa tässä tilassa tekemään! Pelkkä ajatuskin särkee jalkoja ja saa tuntemaan ittensä väsyneeksi.. Tsemppiä muuttoon! :)

Poks 28+0! ♡ joko tässä ollaan viimeisellä kolmanneksella vai millonkas se vaihtuu?

Tsemppiä muuttajille, ei käy kyllä kateeksi... Muistakaa huilata jokaisessa mahdollisessa välissä! :)

Nyt olis se 26+1, ja muutto kuukauden sisään, toivottavasti ennen joulua... En kans tiiä miten selviin tästä tavaroiden pakkaamisesta... Ihan järkyttävästi romua täs pienes kämpäs!!! Mut sitten se naurattaa ku raahaa ne sinne 100neliöiseen omakotitaloon, siellä sit huonekalu ettii kaveria :D vihdoin ja viimein saadaan myöki ihan oikeesti oma koti! <3

Moikka!

Täällä yksi ihan untuvikko käyttäjä ilmoittautuu mukaan keskusteluun! En jaksanut koko viestiketjua ihan alusta lukea kun sivuja on jo reilusti yli 200, niin olen ehkä hieman pihalla mistä täällä on aiemmin keskusteltu..

Mutta voisin itsestäni sen verran sanoa, että olen jo kahden tytön äiti (2v ja 10kk) ja nyt odotan identtisiä kaksospoikia LA 23.02.2016, eli nyt viikkoja mulla kasassa 26+4

Haluan omasta puolestani onnitella teitä kaikkia raskaudestanne! ❤️

Tervetuloa Huiski! :) kuulostaa siltä että teidän taloudessanne on ensivuonna menoa ja vilskettä riittämiin. Jaksamisia kovasti pienten paimentamiseen. Mulla on kaksi tyttöä, 3 ja 4 v. Ja nyt olis 3:s tyttö LA 5.2.16. Käytiin virtsarakosta tarkistuskäynnillä Tyksissä ja kaikki oli kuulemma sen osalta ok, mutta vauvan pieni koko mietitytti ultraajaa ja saatiin seuranta-aika 2 viikon päähän. Pään ja vartalon mitta oli rv26+5 ja jalan pituus (sääriluu) vastasi viikkoja 29+5. Nyt viikkoja 29+2 eli meille on tulossa pitkä ja hoikka tyttö. Toivottavasti nuo muutkin mitat alkais ottamaan kiinni oikeita viikkoja ja pikkunen kasvais kunnolla.

Tervetuloa huiski, ihanaa saada kaksoset tänne helmikuisiin :)
Onnea paljon sinne odotukseen!

Mamssi, jospa siellä parin viiikon päästä olis pikkunen saanut kasvuspurtin muuallekin :) meilläkin oli ru:ssa pää hieman pienempi ja reisiluut oli hirmu pitkät muuhun verraten :) mut sanottiin vain olevan pitkäjalkainen tyttö tulossa.

Mä poksautin holittoman kuoharin ja nautiskelen sitä tässä lauantain kunniaksi. Ootan miehen kotia ja sitte herkutellaan pitsalla ja mustikkapiirakalla :happy: Mutta täytyy kyllä sanoa jos en ois satavarma että on alkoholitonta, niin ei kyllä mausta huomais! Ja hyvää on. Mukava välillä jotain parempaa saunajuomaa kuin kivennäisvettä :grin Ja samalla tekosyyllä voi juhlia seitsemännettä raskauskuukautta, tuosta vau-viikkolaskurista sattumalta luin että joissain kulttuureissa sellaisia harrastetaan. Tai vaikka viimeisen kolmanneksen alkua :happy:

Tervetuloa mukaan Huiski :)! Teillä kyllä tosiaan varmaan riittää ens vuonna vilinää ja vilskettä :D

Mä ostin kans hääyöksi alkosta alkoholitonta kuoharia ja oli todella positiivinen yllätys :)

Tänään iski oikeen todellinen kokoahdistus. Vaatekaapista ei löytynyt pesun ajaksi edes lököhousuja mitkä olisi mahtunut päälle. Ne mitkä ei puristanut alavatsasta, kiristi reisistä :( Koska oli jo ongelmia paita ja rintsikkaosastolla, päätin suunnata kaupoille. Mukaan tarttui pelkästään yhdet olohousut ja huppari. Rintsikoita sovitin hikipäässä varmaan 15 erilaiset mutta kaikki ahdistaa! Mun maha kasvaa jotenkin tosi ylöspäin ja kaikki liivit tuntuu uppoavan ja painavan vaikkei olisi kaaritukiakaan. Voi ahdistus ja harmitus! Vinkkejä otetaan vastaan :(

Kiitos teille!

Juu tulee kyllä vilinää tähän kämppään.. Jo pitkään oon kyllä neljä lasta halunnut, mut en ajatellu et ne ihan näin nopealla aikataululla tulis! Mutta ehkä se on kuitenkin parempi näin, niin on sitten vielä itsekin voimissaan kun lapset muuttaa pois kotoa, vaikka alku on varmasti aika rankkaa..

Kuplakameli: mahtaisko sulle käydä semmonen joku paita, missä on vähä niinku ritsikkayläosa ja sit alaosa on semmonen löysempi..? Jos tiiät mitä meinaan, niitähän on toppimallisia ja sit t-paidan "sisään tehtyjä". En kyl osaa sanoo missä sellasia tällä hetkellä mahdettais myydä..

Aloin tässä aikani kuluksi ja iltojeni ratoksi neulomaan toukkapusseja meidän pojille - saas nähdä miten onnistun..! Onks teistä joku tehny omille pikkuisilleen toukkapussia?

Tervetuloa Huiski!! Huikee juttu että kaksoset.

Mä meinasin tehhä toykkapussin, mut neuloin pätkis haalarin

Onnea Huiski :-) Ja vielä kaksoset :-)

KappAhlissa on ainakin sellaisia (imetys)toppeja, joissa on yläosa kaksinkertainen.

7.kk.tta tai viime kolmannesta kannattaa kyllä juhlia Tosiaan, päiviä ei oo enää paljon.

Kuplakameli, mul on sama ongelma ja oon jo koht 1,5kk käyttäny pelkästään urheilurintsikoita, et mulla ne on toiminu hyvin ja ollu mukavat päällä :)

Onnea kaksosista! Tervetuloa joukkoon :-) aattelin yks päivä onko täällä kaksosia odottavia mukana ollenkaan :-)

Tervetuloa joukkoon huiski ja onnea kaksosista!

Meillä ois ens perjantaina muutto eikä vielä oikeestaan mitään pakattu. :D Saapa nähä miten muutto onnistuu ja paikat kestää. Mulle taitaa kuitenki jäähä suurin osa pakkaamisesta ja molempien kämppien siivoukset..

KuplaKameli näin se menee :) mun rinnanympärys on kasvanut monella koolla muksujen jälkeen, eikä tietookaan että menis samat yläosat kuin esim esikoisen jälkeen. Ei siis mene enää napit ym. vetoketjut kiinni asti ja se on kans hurjaa, mut mies vaan tykkää :P

Takaisin