Mulla on viikot tänään 27+0 ja mul on kohta neuvolalääkäri ja uskoisin et hän sen alakerran tarkastaa.. Ainakin aina ennen tarkastettu. Esikoisesta multa ei edes kysytty haluanko tarkastuksen, mut toisesta kysyttiin kun kuulemma välttämättä uudelleen synnyttävillä ei tarvii tutkia. Mihin lie tämä sitten muka perustui.. Itse pyysin tutkimusta, koska enhän mä tiedä mitä siellä alhaalla tapahtuu ja halusin varmistua että kaikki on ok.
Mullakin on olo kun norsulla! Pojat painaa molemmat jo reilut 900g/poitsu ja yöunista on ihan turha haaveilla.. Semmosta koiranunta kokoajan kun hengittäminen on niin vaikeeta ja kyljelleen kun kääntyy niin jompikumpi alkaa jyskyttää ihan hulluna virtsarakkoa (mitäs muutakaan...) ! Mulla tuossa perjantaina illalla alavatsalla "rutsahti" kun olin menossa suihkuun ja otin housuja pois jalasta hieman eteenpäin kumartuneena. Sen jälkeen ei kumpikaan jalka noussut kahta senttiä enempää lattiasta, kun tuntui että puukolla viillettäisiin alavatsaa. Soitin tietysti säikähtäneenä synnärille, mutta sanoivat että jos ei vuoda mitään, eikä supistele ja vauvat liikkuu normaalisti, niin ei ole hätää. Pitää vaan muistaa levätä. On kuulemma ihan normaalia kun kohtu kasvaa niin vauhdilla, että välillä "rutsahtaa".
Noh, tähänpäivään mennessä ei ole kipu helpottanut, muutenkuin että aamuisin nousee jalka ja illalla enää ei. Aion kyllä sanoa asiasta sille neuvolalääkärille.. Toivottavasti vaan ei pakota osastolle makoilemaan

miehellä kun alkaa isyysloma tästä nuoremmasta 10.12. niin mun ei tarvitse kotona yksin hoidella meidän tyttösiä, vaan voin enemmän keskittyä lepäämiseen..
Niin ja vielä: tänään mulle tuli yhtäkkiä ihan kummallinen pahoinvointikohtaus! Ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta alkoi päätä särkeä, pulssi hakkas tuhatta ja sataa, tuntui kun happi loppuis ja tuli ihan kauhean huono olo. Menin sitten pitkälleni ja noin tunnin sitä kesti ja se loppui ihan samalla tavalla kuin alkoikin, eli ihan yhtäkkiä. Onko kellään teillä ollut vastaavaa?
Tulipas pitkä kirjoitus :D