La Helmikuu 2016

Onpa kamalaa kun kaikki vuotaa täällä.. :( ootteko millä viikolla menossa joilla vuotaa? Onko jotain yhteistä? :o mulla starttasi tänään 9+0 ja ei näy vuotoa olleen ainakaan vielä. 14.7 ois se eka ultrakin.

Voimia kaikille joita huolettaa ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia sinne että huolet osoittautuisi turhiksi!
 
Mä mietin itekseni päivällä samaa kun beneathbeautiful. Nyt menossa 8+1 eikä mitään vuotoa, edellisessä raskaudessa tuli yhtenä päivänä näillä main paperiin pyyhittäessä 2 kertaa vaaleanpunaista mutta se siitä.
Neljättä odotan enkä oikeesti oo tajunnut kuinka yleistä vuodot alkuraskaudessa onkaan. Toivotaan että kaikilla vaarattomia. Voimia ♡
 
Mulla oli tuolla rv 6 tienoilla itellä kans semmosta vaaleanpunaista vuotoa, mut sekin oli vaan sellasta että parilla pyyhkäisyllä tuli paperiin aamu pissan yhteydessä yhtenä aamuna. Kyllä ite säikähdin silloin että eikai nyt menny km. Mutta turhia sitä säikyin, kerroin tuosta sitten neuvolassa niin se täti sano vaan että joillain tulee alkuraskaudessa niukkaa vuotoa ja toisilla taas ei. Tsemppiä kaikille! :)
 
Mulla tiputteli ekan kerran 6+1 ja sit oli puol toista viikkoo vaan sellasta vaaleenpunasta. Mut tänään sit 7+4 tuli ihan verta pyyhkiessä. Tohon tiputteluun osasin jo jollain tavalla tottua, mut tänään kun kivut astui kuvioihin niin pelko on kyllä palannut vahvana :(
 
Ääääh... heräsin äsken ja mahaa jomotteli. Kokeilin tuolta alakerrasta, kun tuntu että jotain "valuu". Vertahan se. Vessassa käydessä pönttö rusehtavanpunasta täynnä j a paperiin jäi punasen lisäksi ihan pieniä punasia klönttejä. Että se siitä. Miten sulla kuplakameli? Niin joo enkä saanut sinne nkl soitettua, mutta kohta voisin soittaa. Kai sinne pääsis sit aiemmin, tai siirto kättärille et saa taas vetää tyhjennyslääkkeitä..
 
Voi ei :( toivotaan että vuodot on silti harmittomia. Näitä on nyt harmillisen paljon :(
 
Stemppiä kaikille :( ja pidetään peukkuja pystyssä tosiaan kaikille että olis tosiaankin harmitonta Vuotoa :( täällä tunteilen teille itku silmissä ♡
 
Täällä jatkuu sellainen tasaisen jomottava kipu. Veri on onneksi muuttunut enemmän ruskeaksi yön aikana... Tai ei kai se mitään tarkoita. Iltapäivällä meen neuvolaan, täytyy kysellä sieltä, että mitä mieltä ovat. Löisin vaikka vetoa että odotellaan :( mul on varattuna maanantaille toinen alkuraskauden ultra ja aion kyllä käydä kattomassa mikä siellä on tilanne, jos kunnallisesta ei apua heru.
 
KuplaKameli, sama vene,

Mulla on tiputellu pikkuhousunsuojaan vaikka mitä. Näyttää lugesteroniin sekoittuneena tosi härskiltä. Olen ottanut panadolia, ettei huolis krampeista. Mielestäni kuukautiset ovat olleet kivuliaampiakin kuin tämä (mikä lie).

Ei oo helppoo. Tässä on vielä pitkä viikko edessä rukoilla parasta.
 
Coda toivottavasti vaaratonta ♡ yhtään keskenmenoa ei toivoisi :(

Toivottavasti kaikkien vuoto on harmitonta ♡
 
Kyllä kesken meni.kivut menkkakipumaisia, vähän kovempia, ja pistää ja supistaa (?) Navasta alaspäin. Ja kunnon vuotoa. Ei kertakaan tullut sellasta vahvaa oloa ettenkö olis vielä raskaana. Ehkä muilla harmitonta vuotoa ja tiputtelua:smiley-angelic001 tässä pitäis lähteä kohta kaverin juhliin ja myöhemmin töihinkin vielä. Saas nähä näiden kipujen takia..
 
Voi Coda, voimia hirmuisen paljon ♡ Niin surullista. Minä täällä jännään, olo vaihtelee niin paljon. Tänään ei ole tullut (vielä) vuotoa, huomenna eka nauvola.
 
voi ei Coda :( tosi surullista että noin nyt kävi. jaksamisia ja voimia sinne! ❤

ja tsemppiä kaikille vuotaville, pysyispä pikkuset matkassa!
 
Takaisin
Top