La Helmikuu 2016

Joo jos se on luonnollista eikä keinotekoista niin joo :) ja pitihän sitäki A-vitskua syödä aika paljo että haittaa ois :)

Joo ennen ei pal mietitty ja höösätty turhia ja toivoisin kyllä et niiltä osin asiat olis viel samoin :D ärsyttää tää kokoajan pahentuva holhous yhteiskunta :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Sjh
Pilvisydän, ihanaa että on kaikki ok! Yritän olla rauhallisin mielin ja mieskin kovasti rauhoittelee. Eikä tänään ole tullut kuin ihan vähän paperiin. Alavatsa ollut kuitenkin aaltoilevasti vähän kipeä, ja maha mennyt sekaisin kun olen jotain syönyt.

Äsken oli tosi oksu olo ja odottelinkin jo että josko laatta lentää. Aloin miettiä erilaisia ruokia puklun toivossa (että olo helpottaisi), ja tajusin että tekee hulluna mieli sipsiä tai pitsaa! Ukkokulta kävi sitten hakemassa Pringlesejä, ja uskokaa tai älkää mutta huono olo lähti! :D Mitä lie suolanpuutosta oli.
 
apua huomenna jo eka neuvola. 7+1 neuvolan mukaa ja ultran 6+2-6+4 :D sit saan kotia mun ultra ajat ! ei jaksa odottaa
 
Huomenna eka ultra, viikkoja 6+6! Vähän meinaa jännittää, on tätä ootettukin :) Toivottavasti löytyy elämää.
 
pus no onneks ei oo enään kauaa että pääset näkemään teidän pientä ihmettä :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Pus
Täällä alkoi sitten verenvuoto. Ekaa kertaa ihan punasta eikä mitään tuhrua. Alavatsakin on kipeä. Mulla on ollu jotenki tosi outo olo koko päivän ja kun mulle määrättiin antibiootit virtsatietulehdukseen niin tuli ihan sellanen olo et ei siinä ollu kaikki... Kipu tuntuu enemmän kohdussa kuin virtsarakossa vaikka tuota tihentynyttä tarvetta onkin ollut. Nyt meinaa jo hieman paniikki iskeä ja mieskin on reissussa torstaihin asti... Huomenna olis eka neuvola.
 
Kuplakamelille peukut pystyssä että kaikki olisi hyvin ♡
 
Toivotaan kuplakameli että vuoto johtuu vaan virtsiksestä ja vuotaa limakalvoilta eikä kohdusta
 
Täällä on tosi monella ollut vuotoja. Toivottavasti kaikilla ihan harmitonta, ja raskaus etenee niin kuin pitääkin!
 
Kaiken tän ruokakeskustelun jälkeen voin vaan todeta, että kyllä raskaana oleva nainen on hullu :laughing021
..Ostaa vaikka paskaa pussissa jos sen tarpeellisuus on jollain tasolla neuvolassa tai jossain hyväksytty :laughing002
"Hei sinä raskaana oleva nainen, tätä tuotetta et voi ohittaa. Sinä tarvitset sitä ja ennen kaikkea lapsesi tarvitsee sitä....!"
 
Heipsan kaikki! Liityn vihdoin mukaan keskusteluun, jota olen seurannut jo tovin. Tein plussatestin viime la (kp46), vaikka oikeastaan jo ajattelinkin olevani raskaana. Venytin testin tekoa mahdollisimman pitkälle, sillä myös minulla on taustalla kkm tammikuulta. Tuolloin ehdin käydä jo ekat neuvolat ja vasta toisessa ultrassa varmistui, ettei eloa ole.

Nyt kuitenkin hyvillä mielin, sillä oireet ovat erilaiset kuin ensimmäisellä kerralla. Kärsin esim. jatkuvasta huonosta olosta - ihan sama olenko syönyt vai en. Vau.fi -laskurin mukaan LA olisi 20.2. Esikoista odotamme ja hartaasti toivomme. Olemme molemmat 31-vuotiaita.

Ensimmäinen neuvola on 8.7., tuolloin viikkoja laskujen mukaan 7+4. Samalla soitolla sain varattua jo ensimmäisen lääkärikäynninkin, jossa sitten ultrataan. Se on 14.7. Harmillisesti tähän loma-aikaan en saanut samaa neuvolantätiä enkä lääkäriä kuin ensimmäisellä kerralla, mutta toivotaan, että nämä ovat yhtä mukavia.
 
Suositukset on tosiaan muuttuneet vuosien varrella vaikka kuinka monesti, esim maksan syöntiä on aikanaan jopa suositeltu jos Hb on lähtenyt laskuun raskausaikana... Jos mietitään aasian maita, niin tuskin kaikkea inkivääriä on karsittu pois heiltä ...ite suosin luonnollisia, puhtaita tuotteita ja melko rennolla otteella tällä kertaa..
 
Hirvi1, pahoittelut en toivois näitä tiputteluja kellekään - kyllä mulla usko hiipuu tällaisesta menosta: ruskea tiputtelu muuttui kirkkaammaksi (punaiseksi) ja onpa sieltä tullut muutama kuiva "musta" pikku hyytymäkin. Ei klunsseja, olo on kuin menkoissa. . Olen lugesteronilla ja sen pitäisi normaalisti pitää vuodot (kuten "kuukautiset") poissa.

Viikon päähän pitää jaksaa odottaa, vähän vaikea on töihinsä keskittyä - ei tässä auta kuin totutella kaikkiin vaihtoehtoihin. Ei halua antaa pelolle ylivaltaa, jos siellä olis pikkuinen kyydissä.
 
Paljon voimia kaikille vuotajille ❤️ ei ole kivaa, ei todellakaan.

Hirvi1, hauskaa sun sipsihimo :) mulla on nimittäin aina ollut sipsit sellainen, joka auttaa pahaan oloon :D ja Vichy myös toimii :)
 
Kiitos Ratamo! Katjusha, hirveästi tsemppiä ja halit! ♡ Nyt ei vaan auta kuin odottaa.. Mä saan kuulla ylihuomenna tuomioni.
 
Takaisin
Top