Pakko heittää väliin, mulla maaliskuinen syntyi helmikuun alussa, mutta oon vain sivusta seuraillut tätä helmikuisten sivua. Hiljaista on ollut. Maaliskuisissa oma jengi muodostunut, kuten varmaan ymmärrätte enkä halunnut sieltä enää pois siirtyä, kun tämä helmikuisten julkinen puoli on niin hiljainen.. :) neiti hyvin ottanut kiinni ja käytössä jo vaatteet kokoa 62, painoa kertynyt viime viikolla punnituksessa 5,5kg.
Me ollaan sairaalan ohjeiden mukaan aloitettu soseet jo hyvissä ajoin. Nyt syödään säännöllisesti kaksi kertaa päivässä kiinteitä. porkkanaa, bataattia, päärynää, luumua, bataattia ja pian perunaa ja kukkakaalta. Perunan tarjoamista oon siirtänyt tarkoituksella, kun se yleensä pahin vatsavaivojen aiheuttaja ja tämähän on tärkkelyksen suuren määrän takia useassa maassa lähes kielletty alle yksi vuotiailla..
Me ollaan sairaalan ohjeiden mukaan aloitettu soseet jo hyvissä ajoin. Nyt syödään säännöllisesti kaksi kertaa päivässä kiinteitä. porkkanaa, bataattia, päärynää, luumua, bataattia ja pian perunaa ja kukkakaalta. Perunan tarjoamista oon siirtänyt tarkoituksella, kun se yleensä pahin vatsavaivojen aiheuttaja ja tämähän on tärkkelyksen suuren määrän takia useassa maassa lähes kielletty alle yksi vuotiailla..