Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kotona ollaan, kotiuduttu jo 23.1. Meillä menee hienosti, tyttö kasvaa mut, hiukan hassulta tuntuu kun jotenkin odottaa, että tää osais asioita samallalailla ku "normaali" 2kk ikäinen, mut eihän se osaa... Missäköhän kohtaa kehitysikä ja kalenteri-ikä ikään kuin tasottuvat..?
Onnea kaikille vielä ja kiitos meidän puolesta kaikille :-). Kehitysseurannat on joo meilläkin ainakin tuonne 2v. Ikään saakka, taajuus riippuu sitten taas siitä, kuinka kehittyy. Mä olen itse keskonen, enkä milestäni ole ollut ikinä poikkeava kehityksen suhteen, lapsena ehkä hiukan pieni. Esikoinen synty alle 2kg ja menee ikäisiään edellä ja on normaali kokoinen. Saa nähdä kuinka tämän kanssa käy....
Näin siis onkin ja kuuluu olla. Monesti vain lopetetaan 1v iässä jos ei mitään seurattavaa ole :/Okei, TYKS määrää pikkukeskosille automaationa seurannat 2 v. Saakka. Näin ainakin sano keskolan vastaava lääkäri
Tai sitte kaikki on ihan normaalia ja nään muka kaikkee erilaista mikä vois viitata synnytyksen lähestymiseen. Hulluks tässä tulee ku ei tiiä mitä pitäis oottaa ja millasta minkänki pitäis olla ja tuntua. :D
Samaa mieltä! Mitä pidemmälle on päässyt, sitä enemmän tuntuu olevan huolia. Milloin lapsivedestä, milloin liikkumattomuudesta ja milloin mistäkin. Mutta koska olen tällainen huoli-ihminen, ennustan ettei ne lopu synnytykseen. Jos koskaan