La Helmikuu 2016

Voi ei, kovasti voimia tähän loppuun Aeli :Heartred. Tosi rankkaa kun joutuu käsittelemään rakkaan lemmikin poismenoa samaan aikaan kun yrittää pärjätä loppuraskausmahan ja sen tuomien hormonien kanssa.

Voimia aeli!
Meillä on Seide sama laskettu aika huomenna! viimeyönä nukuin loistavasti 11h yhdellä pissalla käynnillä, joten se niistä suppareista.. Tänään kävin äitini kanssa kaupoissa kävelemässä kun ulkona kävely liukkaalla ja epätasaisella on niin kivuliasta. Mietin vaatteita katsoessa että olisipa kiva käyttää muitakin kuin yksiä ja samoja rättejä päivästä toiseen.. No nyt taas kyttään supistuksia ja toivon ja toivon...

Täällä kans huomenna laskettu! Eikä mitään tietoo suppareista tai mistää.. -_-

siltikin.onnellinen, miten teillä nykyään menee? Joko olette päässeet kotiin?

Tänään alkoi tulemaan aamuste rusehtavaa vuotoa. Vihlottelee ja jomottelee varsinkin liikkuessa. Tänään neuvolassa kaikki hyvin. Pääkin jo kiinnittynyt. Viikkoja nyt 39+1. :) josko se synnytys käynnistyis tai sit vaa ennakoivia oireita.

Tammikuisista huhuilen, että jos jollain kiinnostusta ostaa Belly bandit-tukivyö synnytyksen jälkeistä palautumista nopeuttamaan niin mulla olis myynnissä kokoa S. Käytin itse epäsäännöllisen säännöllisesti 4 viikkoa ja vatsalihakset palautuneet takaisin paikoilleen ja omat vanhat vaatteet mahtuu päälle.

No olis kyllä, mutta mä tarvisin koon M. Ainakin valmistajan nettisivujen mukaan.

Mulla oli just siinä S:n ja M:n välillä just mun mitat ja otin sit S:n.. Meni 3 päivää synnytyksen jälkeen kiinni.

Kotona ollaan, kotiuduttu jo 23.1. Meillä menee hienosti, tyttö kasvaa mut, hiukan hassulta tuntuu kun jotenkin odottaa, että tää osais asioita samallalailla ku "normaali" 2kk ikäinen, mut eihän se osaa... Missäköhän kohtaa kehitysikä ja kalenteri-ikä ikään kuin tasottuvat..?

Ihanaa että ootte päässyt jo kotiin siltikin.onnellinen ! :) eiköhän se tyttö pääse kehitykseen mukaan omaan tahtiinsa. Ei kai se kenenkään kehitys ihan tasan tarkkaan mitään kaavaa pitkin kulje :)

Kotona ollaan, kotiuduttu jo 23.1. Meillä menee hienosti, tyttö kasvaa mut, hiukan hassulta tuntuu kun jotenkin odottaa, että tää osais asioita samallalailla ku "normaali" 2kk ikäinen, mut eihän se osaa... Missäköhän kohtaa kehitysikä ja kalenteri-ikä ikään kuin tasottuvat..?

ei välttämättä tasotu ainakaan ennen kouluikää. Mut keskosina syntyneillähän on myös ns. korjattu ikä, jonka mukaan "odotetaan" eri kehitysvaiheita. Teidän tyttö tulee luultavasti olemaan pienikokoinen ikäänsä nähden ja tosiaan kehitys tulee hieman jäljessä.
Mut se on pääasia, et tyttö voi hyvin. <3

Oon työssäni (lastentarhanopettaja) nähnyt mm. yhden 10vko etuajassa syntyneen lapsen, oli pienikokoinen ikätovereihinsa nähden ja ehkä vähän kehityksessä jäljessä. Mut terve, hyvinvova ja iloinen tapaus oli! Sit joskus jos/kun menee hoitoon, kannattaa keskosuus kertoa, etteivät ihmettele jos jotkin taidot tulee viiveellä. :)

Puuh en jaksa enää edes kellottaa supistuksia kun tuntuu että niitä tulee jokapäivä vähän väliä mutta eivät johda mihinkään. Tänään tosin löytyi pöksyistä limatulppa! Että jotain sentään, innostuin jo että nyt varmaan rupeaa jo paremmin supistelemaan mutta kissan villat.. Tylsää..

Ihana kuulla, että teillä menee hyvin! Minä ainakin laskisin nuo kehitysodotukset sen mukaan, kuin jos lapsi olisi syntynyt laskettuna päivänä.

Takaisin