La Helmikuu 2016

Hei kertokaa viisaammat, että kannaattaako ostaa manuaalinen vai sähköinen rintapumppu?? Käsikäyttöinen on tietty aika paljon edullisempi,mutta onko sähköisestä jotain merkittävää hyötyä?

Mulla itellä on molemmat pumput. Ja riippuu heruuko pumpulle, että onko"järkeä" panostaa kunnon pumppuun. Mä herun ja sähkökäyttönen on mulle ollu pelastus. Käsikäyttösellä en jaksanu pumpata niin paljo. Ja ainaki mun maidon eritys oli ihan jäätävää. Nyt aattelin, et jos vaikka alkas luovuttajaksi jos samaa tahtia tulee :D

Hei kertokaa viisaammat, että kannaattaako ostaa manuaalinen vai sähköinen rintapumppu?? Käsikäyttöinen on tietty aika paljon edullisempi,mutta onko sähköisestä jotain merkittävää hyötyä?

Itselläni on sellainen, jonka voi käyttää käsikäyttöisesti tai sähköisesti ja itse tykkään enemmän käsikäyttöisestä, sain ainakin aikaisemmissa raskauksissa paremmin rinnat tyhjiksi ja myös nopeammin. Samoin jos keskellä yötä pitää pumpata, niin sähköisestä tuli ainakin mulla niin ärsyttävä ääni, etten siks käyttäny sitä. Ja mulla on kaks samanlaista - saa molemmat tyhjäks yhdellä istumalla :wink

Meidän pieni tytär syntyi eilen hätäsektiolla hiukan ennen seitsemää raskausmyrkytyksestä ja siitä johtuen että sykkeet alkoi laskea, koska oli kietonut napanuoran vartalonsa ja kaulansa ympäri. Tilanteeseen nähden voidaan tällähetkellä hyvin.

Paljon onnea koko perheelle ja pienelle prinsessalle ♡ voimia päiviin ♡

Onnea siltikin.onnellinen! Onneksi kaikki hyvin kuitenkin, vaikka näin aikaisin vauva syntyikin :Heartpink Tule kertomaan kuulumisia kun ehdit/jaksat!

Tein ryhmän syntyneille helmikuisille joten sitten kun siltikin.onnellinen jaksat ja ehdit kaikkien tärkeimpien asioiden jälkeen niin käy kirjaamassa tietoja niin lisään listaan <3

:O
Ohhoh, onnea paljon siltikin.onnellinen! Tuntuupas hurjalta, että meidän helmikuisten vauvat voi/alkaa jo syntyä.

Onnea pienokaisen syntymän johdosta siltikin.onnellinen!

Täällä uusi palstan lukija ilmoittautuisi mukaan jos vaan vielä sekaan mahtuu. Jonkinaikaa olen tätä foorumia lueskellut ja nyt rohkenin kirjoittaakin. Odotan kolmatta lasta ja La olisi 14.2. Raskaus on mennyt muuten mukavasti, mutta olen kärsinyt unettomuudesta rv 20 jälkeen joka pahentui niin, että jouduin jäämään sairaslomalle myt joulukuun alusta loppuajaksi. Käytössä tarvittaessa unettomuuteen Opamox.
Onko täällä muita jotka kärsii tästä samasta vaivasta?

Onnea siltikin.onnellinen! Toivon ja rukoilen teille kaikkea hyvää hurjasta alusta huolimatta.

Mulla niin alkoi kyyneleet valua, kun luin nämä uutiset. Kohta meille alkaa näitä nyyttejä sitten tulemaan enemmänkin. <3

Kathy86: mulla on kans määrättynä tuota samaa unilääkettä ja olen joutunut muutamana yönä käyttämään. Olen huomannut sillä yhteyttä vauvan liikkeiden vähentymiseen ja yritän käyttää sitä vain äärimmäisessä hädässä. Onko sulla mitattu kilpirauhasarvoja? Mulla on vajaatoiminta ja aikanaan nuo uniongelmat oli hankalin oire, ennen kun sain lääkityksen. Raskaus kun voi puhkaista tuon sairauden...

Takaisin