Mietityttää, saako piiloteltua raskautta mihin asti, vaikka toisaalta tekisi mieli kertoa jo nyt jollekin, ja kaikille "mahdollisimman pian". Ekakertalaisena tosiaan liikkeellä. Rakenneultraan asti ihan mahdoton piilotella.
En haluaisi pettymyksiä läheisillekään, mutta samaan aikaan mietin, että pettymyshän se on itsellekin jos kaikki ei mene putkeen.
Vaikeinta on vältellä alkoholia huomiota herättämättä. Tai jos näön vuoksi hörppää kuohuviinilasista jättäen loput juomatta ja myöhemmin ihmiset tietää raskaudesta, juoruilijat laskee viikkoja ja paheksuu minun juoneen raskauden aikana. Lähes joka viikko on työn vuoksi illallisia, tällä viikolla kaksin kappalein. Mietin jo monenlaisia strategioita, miten perustelisin juomattomuutta, auto-selitys ei käy. Ehkä voisin jättää viinit juomatta jos vetoan siitä herkästi nykyään tulevaan päänsärkyyn..
Eräillä messuilla olin juuri paastolla vatsalaukuntähystyksen takia, ja voi sitä jankutuksen määrää, kun yritin sanoa kavereille, että ei, en voi maistella mitään
Onneksi vatsallani on tapana olla turvoksissa välillä, ja painoni on vaihdellut, joten olen usein ennenkin näyttänyt vauvavatsaiselta, eikä siitä ole tullut kommenttia kuin kerran vuosia sitten :angelic: