Halusin luoda tälläsen ketjun mihin voi kirjoittaa oikeastaan mitä mielenpäällä. Pienet esittelyt ois kivoja kans, mutta ei tietenkään pakollisia.
Kerron vähän itsestäni: Eli 24v esikoinen täyttää marraskuussa vuoden ja toinen lapsi tuloillaan. Päätettiin miehen kanssa alkaa yrittämään lasta elokuussa. Ihmekävi ja raskauduin oikeastaan heti.
Oon vasta rv4+2 (raaka arvio) ja mulla on jo pahoinvointia. Esikoisen kanssa tuli vasta rv 7 tämä. Pelko seuraa perässä koska niin alussa tämä raskaus niin keskenmenon pelko on kova.
Kerron vähän itsestäni: Eli 24v esikoinen täyttää marraskuussa vuoden ja toinen lapsi tuloillaan. Päätettiin miehen kanssa alkaa yrittämään lasta elokuussa. Ihmekävi ja raskauduin oikeastaan heti.
Oon vasta rv4+2 (raaka arvio) ja mulla on jo pahoinvointia. Esikoisen kanssa tuli vasta rv 7 tämä. Pelko seuraa perässä koska niin alussa tämä raskaus niin keskenmenon pelko on kova.
Minkä testin teit? Ja mikä kp? Jos saa kysyä. Mulla oli clearbluen early testissä aika hailakat viivat niin nyt summaan millon voin tehdä mahdollisesti ton 25 miu testin. Varmaan sen takia on pelko perseessä kun niin hailakka oli toi testi. 

4+0 En nyt tiiä mistä hän ton repäs
Miehen kanssa oltu 9 vuotta yhdessä ja vauvahaaveita ollut jo pitkään. Sitä ennen halusin kuitenkin pudottaa reilusti painoa ja muuttaa elämäntapoja terveemmiksi ja alle parissa vuodessa tiputinkin 20 kiloa ja lopetin tupakoinnin, joten reilu kuukausi sitten päätimme että nyt saa lapsi tulla jos on tullakseen. Lopetin pillerit ja tulinkin heti ensimmäisestä kierrosta raskaaksi
Viikkoja pitäisi olla 4-5 kasassa omien laskujen mukaan ja nyt vaan toivon että kaikki menee hyvin!